Σύνδεση

Featured

Η Maserati παρουσίασε την Grecale και απειλεί τα άλλα σπoρ SUV (Video)

Η Maserati πρόσθεσε πλέον επίσημα στη γκάμα της ένα δεύτερο SUV, τη Grecale, η οποία είναι μικρότερη από τη Levante και φυσικά απευθύνεται σε ένα πιο ευρύ κοινό. Ένα κοινό που μέχρι τώρα επέλεγε την Macan της Porsche, την GLC της Mercedes, την X3 της BMW ή την F-Pace της Jaguar.

Αισθητικά η Grecale των 4,86 μέτρων -το μεταξόνιό της είναι 2.901 χιλιοστά- ακολουθεί τη φόρμα της Levante με τις έντονες καμπύλες, την εμφατική μάσκα αλλά και τις χαρακτηριστικές απολήξεις που προσδιορίζουν το πίσω μέρος.

Στο εσωτερικό η πολυτέλεια είναι διάχυτη, ενώ φυσικά και δεν λείπουν οι οθόνες. Οι οποίες μάλιστα είναι δύο στην κεντρική κονσόλα -η πάνω με διαγώνιο 12,3 ιντσών και η, η κάτω με 8,8- ενώ ψηφιακός είναι και ο πίνακας οργάνων. Όσο για τον εξοπλισμό είναι πλήρης σε ότι αφορά την άνεση, την ασφάλεια, την υποβοήθηση και τη διασύνδεση.

Χαρακτηριστικό της Grecale είναι η πλήρης γκάμα κινητήρων, που περιλαμβάνει όρι είναι διαθέσιμο σήμερα. Έτσι λοιπόν οι βασικές εκδόσεις κινούνται από τετρακύλινδρα turbo σύνολα βενζίνης με ήπια υβριδική υποβοήθηση που αποδίδουν 300 ίππους στην GT και 330 στη Modena. Η οποία είναι κατά 0,3 δεύτερα πιο γρήγορη στο 0-100 -χρειάζεται 5,90- ενώ η τελική είναι σε κάθε περίπτωση 240 χλμ./ ώρα.

Η Trofeo κινείται από τον 3.0 V6 που βασίζεται στον Nettuno της MC20 και αποδίδει 530 ίππους, με αποτέλεσμα το 0-100 να ολοκληρώνεται σε μόλις 3,8 δεύτερα και η τελική να φτάνει τα 285 χλμ./ώρα. Η συγκεκριμένη έκδοση μπορεί και να έχει πλήρη εξοπλισμό, από προαιρετική ρυθμιζόμενη πνευματική ανάρτηση μέχρι εξαπίστονες δαγκάνες της Brembo. Οι δίλιτρες Grecale έχουν τετραπίστονες δαγκάνες στα εμπρός φρένα, ενώ υπάρχουν και πέντε προγράμματα κίνησης, τα Comfort, GT, Sport, Race και Off-road.

Η ηλεκτρική έκδοση θα ονομάζεται Grecale Folgore, θα ξεχωρίζει από την κλειστή της μάσκας και θα έχει μπαταρία 400 V με χωρητικότητα 105 kWh. Η αυτονομία της θα ξεπερνά τα 600 χιλιόμετρα και θα είναι διαθέσιμη από το 2023.

Λίγο πριν, από τα τέλη της τρέχουσας χρονιάς, θα είναι διαθέσιμες οι εκδόσεις με τους κινητήρες βενζίνης, με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της ZF και επίσης στάνταρ τετρακίνηση.

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured