Σύνδεση

Featured

Καλά στη Lotus δεν βαρέθηκαν τις ειδικές εκδόσεις; Η GT410 παίρνει τη θέση της Evora Sport 410

H Evora Sport 410 είναι πλέον παρελθόν, μιας και τη θέση της κάτω από την κορυφαία GT430 έρχεται να πάρει η καινούργια GT410. H οποία ζυγίζει μόλις 1.256 κιλά μιας και το αμάξωμά της αποτελείται σε σεβαστό ποσοστό από συνθετικά υλικά, ενώ διαθέτει ακόμα καλύτερη αεροδυναμική. Η οποία εκφράζεται -παρόλο που δεν υπάρχουν εμφανή αεροδυναμικά βοηθήματα- με ένα κάθετο φορτίο που φτάνει τα 250 κιλά στα 305 χλμ./ ώρα.

Ο 6κύλινδρος των 3.500 κυβικών αποδίδει για την περίσταση 416 ίππους και 420 Nm (στις 3.500 σ.α.λ.), που καταλήγουν στους πίσω τροχούς μέσω διαφορικού Torsen. Έτσι το 0-100 έρχεται σε 4,1 δεύτερα για την έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο και σε 4,2 για αυτήν με το χειροκίνητο, την ίδια στιγμή που η τελευταία έχει τελική 305 χλμ./ ώρα ενώ η πρώτη περιορίζεται στα 275.

Εκτός από τη στάνταρ διαμόρφωση υπάρχει και μια πιο touring, χωρίς μάλιστα επιπλέον χρέωση, με μη ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και λάστιχα Michelin Pilot Sport 4S.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Αντέχεις τη συντήρηση μιας Bugatti;

Bugatti

Video- δοκιμή: νέο Toyota Yaris

Featured

To Space Star της Mitsubishi είναι μια τίμια πρόταση (Video δοκιμή)

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup