Σύνδεση

BMW

Αυτή είναι η νέα BMW Σειρά 1 και έχει σα βάση τα 1.500 κυβικά, βενζίνης και πετρελαίου

Αποκάλυψη λοιπόν για τη νέα σειρά 1 της BMW, που στην Τρίτη της γενιά έχει αφήσει την πίσω κίνηση για χάρη της εμπρός, καθώς η βάση της είναι το πλαίσιο UCL2 που χρησιμοποιείται και στα Mini.

Από πλευράς διαστάσεων είναι ελάχιστα πιο μικρή από το υπάρχουν μοντέλο -μόλις 5 χιλιοστά, με αποτέλεσμα το μήκος της να είναι 4,319 μέτρα, ενώ μικρότερο, κατά 20 χιλιοστά είναι και το μεταξόνιό της. Ωστόσο η αύξηση του πλάτους κατά 3,4 εκατοστά και του ύψους κατά 1,3 εκατοστά (1,799 και 1,434 μέτρα αντίστοιχα) έχει βελτιώσει αισθητά, πάντα σύμφωνα με τη BMW τους χώρους. Τόσο για τους επιβάτες, οι οποίοι έχουν στη διάθεσή μεγαλύτερο χώρο για τα γόνατά τους (+33 χιλιοστά) όσο και για τις αποσκευές, μιας και το πορτμπαγκάζ μεγάλωσε κατά 20 λίτρα φτάνοντας συνολικά τα 380 στην πενταθέσια διάταξη και τα 1.200 στη διθέσια.

Αισθητικά διατηρήθηκε το χαρακτηριστικά μακρύ καπό των δύο προηγούμενων γενιών, αλλά το πίσω μέρος έχει γίνει πιο στρογγυλεμένο παραπέμποντας και λίγο στα (επίσης προσθιοκίνητα) πολυμορφικά της σειράς 2. Η μάσκα, σύμφωνα με τις τελευταίες επιλογές των σχεδιαστών της μάρκας έχει μεγαλώσει και εδώ αισθητά.

Στο εσωτερικό η συνολική σχεδίαση και το ταμπλό ακολουθούν τα πρότυπα της νέας σειράς 3. Έτσι οπτικά κυριαρχεί η ελεύθερη οθόνη αφής του συστήματος infotainment, το οποίο έχει και δυνατότητες φωνητικού ελέγχου, ενώ το παρόν μπορεί να δίνει και ο ψηφιακός βοηθός, στον οποίο ο οδηγός μπορεί να δώσει το όνομα που επιθυμεί και να το αλλάξει και κάθε μέρα. Ο πίνακας οργάνων μπορεί να είναι προαιρετικά πλήρως ψηφιακός, ενώ υπάρχουν όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης smartphones και φυσικά όλα τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού.   

Για την αρχή οι διαθέσιμοι κινητήρες θα είναι πέντε, με βασικούς τους τρικύλινδρους των 1.500 κυβικών, βενζίνης και πετρελαίου με 140 και 116 ίππους αντίστοιχα στις 118i και 116d αντίστοιχα. Από εκεί και πάνω υπάρχουν οι diesel 118d και 120d xDrive με 150 και 190 ίππους αντίστοιχα καθώς και η κορυφαία M135i xDrive με τον πιο ισχυρό κινητήρα 2.000 κυβικών (306 ίπποι) που έχει κατασκευάσει ποτέ η BMW και όπως λέει και το όνομά της τετρακίνηση (με μπροστινό διαφορικό Torsen). Ανάλογα με τον κινητήρα υπάρχει είτε χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων είτε αυτόματο 7 σχέσεων Steptronic με διπλό συμπλέκτη είτε κλασικό με μετατροπέα ροπής και 8 σχέσεις.

Στην πορεία θα λανσαριστούν και plug-in υβριδικές εκδόσεις, ενώ η BMW αναφέρει πως έχει ενσωματώσει στη νέα σειρά 1 και τεχνολογία από την i3s. Πιο συγκεκριμένα το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης ARB, που ελέγχεται πλέον από τη κεντρική μονάδα του κινητήρα και όχι από αυτή του ηλεκτρονικού συστήματος ευστάθειας, με αποτέλεσμα την τρεις φορές ταχύτερη λειτουργία της.

Το ARB είναι η πρώτη φορά που τοποθετείται σε BMW με κινητήρα εσωτερικής καύσης και θα είναι στάνταρ στη νέα σειρά 1. Οι πωλήσεις της οποίας θα ξεκινήσουν μέσα στο Σεπτέμβριο, σε τιμές που θα είναι ελάχιστα αυξημένες σε σχέση με αυτές που ισχύουν τώρα -στη Γερμανία η βασική προς το παρόν 118i θα ξεκινά από τις 28.200 ευρώ και θα είναι 500 ευρώ πιο ακριβή σε σχέση με την προκάτοχό της.

Στη συνέχεια μπορείτε να δείτε τα χαρακτηριστικά όλων των εκδόσεων της νέας BMW σειράς 1 που θα είναι διαθέσιμες ευθύς εξαρχής.

BMW 118i: 1.499 cc, 140 PS / 220 Nm, 5,7 – 5,0 l/100 km, CO2: 129 – 114 g/km

BMW M135i xDrive: 1.998 cc, 306 PS / 450 Nm, 7,1 – 6,8 l/100 km, CO2: 162 – 155 g/km

BMW 116d: 1.469 cc, 116 PS / 270 Nm, 4,2 – 3,8 l/100 km, CO2: 110 – 100 g/km

BMW 118d: 1.995 cc, 150 PS / 350 Nm, 4,4 – 4.1 l/100 km, CO2: 116 – 108 g/km

BMW 120d xDrive: 1.995 cc, 190 PS / 400 Nm, 4,7 – 4,5 l/100 km, CO2: 124 – 117 g/m

[ngg src=”galleries” ids=”4709″ display=”basic_thumbnail”]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured