Σύνδεση

BMW

NEA BMW 1: ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΗ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ

Η BMW σκοπεύει να αλλάξει τα πάντα στη βάση…

Η BMW σκοπεύει να αλλάξει τα πάντα στη βάση της γκάμας της σε μια προσπάθεια συγκράτησης του κόστους παραγωγής κι έτσι από την επόμενη γενιά της, που αναμένεται το 2016, η σειρά 1 θα χάσει το προνόμιο να είναι το μοναδικό πισωκίνητο μοντέλο της  μικρής- μεσαίας κατηγορίας.

Έτσι λοιπόν η καινούργια 1 θα είναι προσθιοκίνητη, θα βασίζεται στο νέο πλαίσιο που χρησιμοποιείται ήδη στο Mini και στη 2 Active Tourer –αυτό από μόνο του συνιστά μεγάλη εξοικονόμηση πόρων- και φυσικά, όπως έχουμε γράψει ξανά, θα χρησιμοποιεί τη νέα γενιά τρικύλινδρων συνόλων. Τα οποία θα ξεκινούν από τους 102 ίππους της 116i και θα καταλήγουν στους 170 της 120i, πάντα από 1.500 κυβικά και βέβαια με turbο. Φυσικά δεν πρέπει να αποκλείεται για τη συνέχεια και μια υβριδική έκδοση με τον τρικύλινδρο των 136 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα και πιθανή συνδυαστική ισχύ 190 περίπου ίππων. Άλλωστε ας μην ξεχνάμε και τη συνεργασία της BMW με την πρωτοπόρο στα υβριδικά συστήματα Toyota.

Ο γενικός στόχος εδώ είναι φυσικά να μειωθεί τόσο η μέση κατανάλωση όσο και οι εκπομπές ρύπων, ενώ σε αυτό θα συμβάλλει και ο όσο το δυνατόν μεγαλύτερος περιορισμός του βάρους. Από κει και πέρα ένα επιπλέον θετικό στοιχείο της αλλαγής σε εμπρός κίνηση είναι η βελτίωση των χώρων στο εσωτερικό και κυρίως στο πίσω κάθισμα, σημείο στο οποίο η σειρά 1 υστερούσε ευθύς εξ αρχής και παρά τη βελτίωση στο μοντέλο της 2ης γενιάς της εξακολουθεί να υπολείπεται στο συγκεκριμένο τομέα.

Ο τομέας στον οποίο οι μηχανικοί της BMW θα πρέπει να καταβάλουν ιδιαίτερη προσπάθεια είναι η διατήρηση και σε συνδυασμό με την κίνηση στους εμπρός τροχούς των πολύ καλών δυναμικών χαρακτηριστικών της σειράς 1.

Αισθητικά πάντως η μικρότερη των BMW θα προσαρμοστεί στο νέο οικογενειακό look, με την εξέλιξη βέβαια που θα έχει μέχρι την πρεμιέρα της.

Γιάννης Σκουφής

digital post production: Ole Bunger www.pixoleb.com

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

Alfa Romeo: Τελικές δοκιμές της Milano που παρουσιάζεται στις 10 Απριλίου

Alfa Romeo

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz