Σύνδεση

Audi

Τα νέα Audi RS Q3 έχουν 400 ίππους και 0-100 σε 4,5 δεύτερα

Νέα προσθήκη στη γκάμα των μοντέλων RS της Audi Sport, καυώς παρουσιάστηκαν οι αντίστοιχες εκδόσεις τόσο του Q3 όσο και του Q3 Sportback. Οι οποίες φυσικά και διαφοροποιούνται οπτικά από τις στάνταρ εκδοχές των μοντέλων χάρη στη μαύρη μάσκα Singleframe με την κυψελωτή δομή που κατεβαίνει χαμηλά, τους πιο επιθετικούς προφυλακτήρες με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα, τα φουσκωμένα φτερά, την ειδικά σχεδιασμένη αεροτομή στο πάνω μέρος της πέμπτης πόρτας και τις μεγάλες διπλές οβάλ απολήξεις της εξάτμισης. Την εικόνα ολοκληρώνουν οι στάνταρ τροχοί των 20 ιντσών ή οι προαιρετικοί των 21 που για πρώτη φορά είναι διαθέσιμοι στην κατηγορία.

Τονισμένη σπορ εικόνα υπάρχει και στο εσωτερικό, με τα τύπου μπάκετ καθίσματα με τα ενσωματωμένα προσκέφαλα, τις επενδύσεις σε συνδυασμό δέρματος και αλκαντάρα και τις ραφές που δημιουργούν οπτική αντίθεση, τα πάντα απαραίτητα λογότυπα και τις αντίστοιχες λεπτομέρειες. Η σπορ αίσθηση ενισχύεται και άλλο με τον προαιρετικό ψηφιακό πίνακα οργάνων Audi Virtual Cockpit Plus που έχει ειδικές ενδείξεις για την πίεση των ελαστικών, τη ροπή, την ισχύ, τους χρόνους γύρου πίστας, τις δυνάμεις g καθώς και μετρήσεις επιτάχυνσης, αλλά και μια φωτεινή ένδειξη αλλαγής ταχύτητας. Φυσικά υπάρχουν όλες τα συστήματα διασύνδεσης και υποβοήθησης του οδηγού, καθώς και πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης.

Κινητήρας των RS Q3 είναι ο χαρισματικός πεντακύλινδρος των 2.500 κυβικών της Audi Sport -διακρίθηκε πέρυσι για ένατη συνεχή φορά με το βραβείο «International Engine of the Year»- με τον ιδιαίτερο και χαρακτηριστικό ήχο ο οποίος αποδίδει εδώ 400 ίππους και 480 Nm. Συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο S tronic με σχέσεις, η τετρακίνηση quattro με αυτόματη κατανομή της ροπής ανάλογα με τις ανάγκες είναι στάνταρ, όπως στάνταρ είναι και το drive select με τα συνολικά 5 ή 6, ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού, προγράμματα λειτουργίας.

Έτσι το 0-100 ολοκληρώνεται τόσο για το RS Q3 όσο και για το RS Q3 Sportback σε 4,5 δεύτερα και η τελική ταχύτητα είτε περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ ώρα ή ανεβαίνει προαιρετικά μέχρι τα 280 χλμ./ ώρα.

[ngg src=”galleries” ids=”4883″ display=”basic_thumbnail”] 

Από κει και πέρα η στάνταρ σπορ ανάρτηση έχει μειωμένη απόσταση από το έδαφος κατά 10 χιλιοστά σε σχέση με τις πιο ταπεινές εκδόσεις του Q3, ενώ προαιρετικά είναι διαθέσιμη η ανάρτηση RS Plus με Dynamic Chassis Control (DCC). Εδώ, μια ηλεκτρικά ενεργοποιούμενη αναλογική βαλβίδα ρυθμίζει τη ροή λαδιού στα έμβολα των αμορτισέρ. Το σύστημα ελέγχου δυναμικών χαρακτηριστικών Audi drive select ρυθμίζει και την προαιρετική σπορ ανάρτηση RS με τον έλεγχο της απόσβεσης των αμορτισέρ, με τους αισθητήρες να μετρούν τις κινήσεις του αμαξώματος. Έτσι τα ειδικά αμορτισέρ RS προσαρμόζονται συνεχώς στην κατάσταση του δρόμου και τις συνθήκες οδήγησης. Αντίστοιχα αναβαθμισμένη είναι και τα φρένα, που προαιρετικά είναι και κεραμικά.

Τα Audi RS Q3 και RS Q3 Sportback θα είναι διαθέσιμα για παραγγελία το τελευταίο τρίμηνο του 2019. Οι τιμές στη Γερμανία για το SUV ξεκινούν από τις 63.500 ευρώ και για το Sportback από τις 65.000 ευρώ. 

[ngg src=”galleries” ids=”4884″ display=”basic_thumbnail”]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota