Σύνδεση

Aston Martin

ΝΕΑ ASTON MARTIN DB11: ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΚΑΙ HIGH TECH

Στην περίπτωση της Aston Martin DB11 οι πολύ όμορφες γραμμές του αμαξώματός της συνδυάζονται με μια εξαιρετική αεροδυναμική που καθιστά περιττά τα μεγάλα αεροδυναμικά βοηθήματα -υπάρχει μια μικρή αναδιπλούμενη αεροτομή που αρχίζει να σηκώνεται από τα 145 χλμ./ ώρα και πάνω- ενώ ενδιαφέρον έχει ότι η εταιρεία δεν έχει δική της αεροδυναμική σήραγγα. Χρησιμοποιεί αυτή ενός βρετανικού πανεπιστημίου, με το αυτοκίνητο υπό κλίμακα -συγκεκριμένα στο 40% των πραγματικών του διαστάσεων.

Παρόλο που η DB11 δείχνει και είναι τελείως καινούργια υπάρχει αισθητική συνέχεια σε σχέση με την προκάτοχό της DB9, ενώ από κει και πέρα το αλουμινένιο πλαίσιο είναι καινούργιο, το ίδιο και ο κινητήρας. Κι αυτό γιατί ο ατμοσφαιρικός V12 των 6.000 κυβικών αντικαταστάθηκε από έναν καινούργιο, μικρότερο V12 5,2 λίτρων με 2 turbo. Έτσι η απόδοση ανέβηκε από τους μέχρι πρότινος 517 ίππους στους 608 και η ροπή από τα 620 στα 700 Nm, γεγονός που καθιστά τη DB11 την πιο δυνατή Aston Martin κανονικής παραγωγής.

Όλα αυτά τα άλογα και τα Nm καταλήγουν στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων και ενός νέου μπλοκέ διαφορικού, με αποτέλεσμα το 0-100 να ολοκληρώνεται σε 3,9 δεύτερα (από 4,6 της DB9) και η τελική να φτάνει τα 322.

Στην πορεία η γκάμα θα εμπλουτιστεί και από τον V8 των 4.000 κυβικών της Mercedes AMG με τα δύο turbo, ενώ από τη Mercedes προέρχονται μεταξύ άλλων τα συστήματα διασύνδεσης και ασφάλειας. Έτσι στο υπερ- πολυτελές και σικ εσωτερικό των 2+2 θέσεων δεσπόζει μια οθόνη, η οποία δεν είναι ενσωματωμένη στο ταμπλό αλλά ελεύθερη.

Όσο για την τιμή της Aston Martin DB11 στην Κεντρική Ευρώπη υπολογίστε λίγο πάνω από τις 200.000 ευρώ.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup