Σύνδεση

Featured

Nέο VW Touareg: Πληθωρικό σε τεχνολογία και εμφάνιση (Video)

VOLKSWAGEN TOUAREG White R-Line

Μετά από πολύ καιρό αναμονής και διαρροών, ήρθε η ώρα για την πλήρη αποκάλυψη του νέου VW Touareg. Και όπως φαίνεται από τις πρώτες φωτογραφίες αλλά και τις τεχνικές πληροφορίες που έχουμε στην διάθεσή μας, έχουμε να κάνουμε ίσως με το πιο τεχνολογικά εξελιγμένο SUV της αγοράς.

Η τρίτη γενιά του μεγάλου SUV της εταιρίας χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα MLB Εvo (όπως και τα Audi Q7, Porsche Cayenne και η Lamborghini Urus). Σε σχέση με την προηγούμενη γεινά του είναι 77 χιλιοστά μεγαλύτερο (φθάνοντας πλέον στα 4,878 μέτρα), πλατύτερο κατά 44 χιλιοστά και είναι πιο χαμηλό κατά 7 χιλιοστά. Το μεγαλύτερο μέγεθος αντανακλάται κατά κύριο λόγο στους χώρους για τις αποσκευές που πλέον έφθασαν τα… 810 λίτρα!

Παρά την αύξηση του μεγέθους, το ιδιαίτερα σημαντικό στοιχείο είναι ότι το βάρος μειώθηκε κατά 106 κιλά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, χάρη στην χρήση ενός ειδικού μίγματος υλικών στο πλαίσιο το οποίο αποτελείται από 48% αλουμίνιο και 52% χάλυβα νέας τεχνολογίας.

Σε ότι αφορά την εμφάνιση έχουμε ένα σαφώς πιο εντυπωσιακό όχημα με την μάσκα να δανείζεται πολλά στοιχεία από το Arteon και τα μοντέρνα φωτιστικά σώματα να δημιουργούν ένα σύνολο ιδιαίτερα επιβλητικό όσο και στιλάτο. Τα φωτιστικά σώματα τύπου LED είναι από τα πιο εξελιγμένα που υπάρχουν αυτή την στιγμή στην αγορά, με 128 LED για κάθε πλευρά τα οποία μπορούν να λειτουργούν ανεξάρτητα μεταξύ τους και να προσφέρουν μία πρωτόγνωρη εμπειρία οδήγησης τη νύχτα.

Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου δεν έχει αλλάξει στον ίδιο βαθμό με το εμπρός, έχοντας πιο συντηρητικές γραμμές, την αναγραφή του ονόματος του μοντέλου στο κέντρο της πόρτας και επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και εξατμίσεις. Από το πλάι, μία γραμμή που διατρέχει το αμάξωμα πάνω από τις χειρολαβές δίνει έναν πιο ελκυστικό χαρακτήρα στο σχέδιο, ενώ την όλη εντύπωση συμπληρώνουν οι μεγάλοι τροχοί που ξεκινούν από τις 18 ιντσών και φθάνουν μέχρι και τις 21 ίντσες στις ακριβές εκδόσεις.

Οι μεγαλύτερες διαφοροποιήσεις πάντως είναι στο σαλόνι, όπου η VW έβαλε τα δυνατά της να δημιουργήσει ένα περιβάλλον πολυτέλειας και hi-tech αίσθησης. Η κορυφαία έκδοση που βλέπουμε στις φωτογραφίες θα συνδυάζει μία οθόνη 12 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και μία ακόμα 15 ιντσών (!) στην κεντρική κονσόλα, για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο της εταιρίας. Η τεράστια αυτή οθόνη συγκεντρώνει όλες τις λειτουργίες του συστήματος Infotainment και έχει ένα ιδιαίτερα φιλικό προς τον χρήστη περιβάλλον περιήγησης.

Σε ότι αφορά τα τεχνολογικά συστήματα, η VW εφοδιάζει το Touareg με οτιδήποτε υπάρχει στο οπλοστάσιό της, από τετραδιεύθυνση μέχρι σύστημα νυχτερινής όρασης. Τα περισσότερα από αυτά, όπως συνήθως συμβαίνει με την VW έρχονται ως έξτρα, όπως για παράδειγμα η πνευματική ανάρτηση, τα καθίσματα με εξαερισμό, ο κλιματισμός τεσσάρων ζωνων, ένα εξαιρετικό ηχοσύστημα και η μεγαλύτερη ηλιοροφή που μπορεί να βρει κανείς σε ένα VW.

Σε ότι αφορά τους κινητήρες θα διατίθεται με τον diesel V6 των 3.000 κυβικών με 231 ίππους στη βασική και 286 στην ισχυρότερή του έκδοση. Αργότερα θα προστεθεί ένας βενζινοκινητήρας 3.0 V6 με απόδοση 340 ίππων. Στην κορυφή της γκάμας θα βρίσκεται ο V8 των 4.000 κυβικών και των 421 ίππων, ενώ στα σχέδια είναι να παρουσιαστεί και μία plug-in υβριδική έκδοση, αρχικά για την αγορά της Κίνας και λίγο αργότερα και για την Ευρώπη.

Η τετρακίνηση με την οποία θα εφοδιάζεται θα έχει δυνατότητα κλειδώματος του κεντρικού διαφορικού και πέντε στάνταρ λειτουργίες οδήγησης. Παράλληλα θα υπάρχει ένα έξτρα off-road πακέτο με τέσσερα ακόμα προγράμματα οδήγησης πέρα από την άσφαλτο, και δυνατότητα μεταβολής της απόστασης του αυτοκινήτου από το έδαφος.

Η άφιξή του στην αγορά αναμένεται μέσα στο καλοκαίρι (ανάλογα την χώρα) ενώ σίγουρη είναι μια αισθητή αύξηση στην τιμή του αν υπολογίσουμε τις πολλές νέες -και ακριβές- τεχνολογίες που ενσωματώνει σε σχέση με το απερχόμενο Touareg.
Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured