Σύνδεση

MINI

MINI JCW WORKOUT 2017: ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΜΙΝΙ! (VIDEO)

Μία πολύ ενδιαφέρουσα και εξαιρετικά συντονισμένη εκδήλωση διοργάνωσε η ελληνική αντιπροσωπεία της Mini στο πρώην Δυτικό Αεροδρόμιο. Εκεί βρίσκονται για αυτό το Σαββατοκύριακο 17-18 Ιουνίου όλα τα Mini σε εκδόσεις John Cooper Works όπου μαζί με ειδικευμένους εκπαιδευτές δίνουν την δυνατότητα σε όσους συμμετέχουν να ανακαλύψουν τις εξαιρετικές ικανότητες των αυτοκινήτων της εταιρίας σε “ειδικές αποστολές”.

GGK_2177

Σε ειδικούς χώρους έχουν  διαμορφωθεί ξεχωριστές “πίστες” για ειδικές δοκιμασίες, όπως για παράδειγμα το φρενάρισμα πανικού σε βρεγμένο και στεγνό, το σλάλομ, στροφές υψηλής ταχύτητας, J Turn (γρήγορη κίνηση με την όπισθεν και περιστροφή του αυτοκινήτου κατά 180 μοίρες, όπως… Χόλιγουντ!) αλλά και μία μικρή πίστα για εκτός δρόμου δοκιμασίες.

GU0B1097

Η εκδήλωση στην οποία συμμετείχαμε και εμείς είναι πραγματικά εξαιρετικά οργανωμένη και δείχνει μέσα σε ένα ασφαλές και ελεγχόμενο πεδίο μεγάλο μέρος των δυνατοτήτων των κορυφαίων Mini. Τα οποία υπενθυμίζουμε κινούνται πλέον από δίλιτρο κινητήρα άμεσου ψεκασμού Twin Turbo με απόδοση 231 άλογα, 320 Nm ροπής και επιδόσεις που αγγίζουν τα 6,3 δευτερόλεπτα με χειροκίνητο κιβώτιο ή τα 6,1 δευτερόλεπτα για το 0-100 με το αυτόματο Steptronic των έξι σχέσεων με τα paddles στο τιμόνι.

GKF_3387

Όλη η γκάμα των Mini JCW ξεχωρίζει τόσο αισθητικά όσο και από το κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού. Εξωτερικά υπάρχουν επιπλέον εισαγωγές αέρα (έχουν καταργηθεί τα φώτα ομίχλης), κόκκινα σειρήτια στην μάσκα μαζί με το ειδικό σήμα της έκδοσης, ελαφρά διαφοροποιημένοι προφυλακτήρες με διπλή απόληξη εξάτμισης, ειδικές για την έκδοση μαύρες ζάντες 17 ιντσών, ενώ ειδικό είναι και το πράσινο χρώμα Rebel Green της έκδοσης με τις ρίγες στο καπό και την κόκκινη οροφή.

GKF_3114

Παράλληλα οι αναρτήσεις είναι πιο σπορ ρυθμισμένες με σκληρότερα αμορτισέρ και ελατήρια, υπάρχει στάνταρ το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό εμπρός EDLC ενώ τα φρένα είναι της Brembo με τετραπίστονες δαγκάνες συνδυάζονται με μεγάλους δίσκους 330 χιλιοστών. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην εκδήλωση τα ελαστικά ήταν της Pirelli με εξαιρετική απόδοση τόσο το στεγνό όσο και στο βρεγμένο.

GGK_3046

Στο εσωτερικό τον τόνο δίνουν κατά κύριο λόγο τα αποκλειστικά για την έκδοση μπάκετ καθίσματα ενώ υπάρχουν επιλεγμένες σπορ “πινελιές” και αναφορές στην special ταυτότητα του μοντέλου. Ο εξοπλισμός είναι κορυφαίος από κάθε άποψη, τόσο σε ότι αφορά την άνεση όσο και την ασφάλεια των επιβατών, ενώ κατά πάγια τακτική της εταιρίας υπάρχουν και εδώ οι άπειρες δυνατότητες customizing για να κάνετε το δικό σας Mini όπως ακριβώς το θέλετε (και εντελώς διαφορετικό από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί στην αγορά).

GKF_3036

Κατά την διάρκεια της τρίωρης παρουσίας μας στο Ελληνικό και την εκδήλωση της Mini είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε όλους τους τύπους του αυτοκινήτου σε όλα τα αμαξώματα πάντα σε εκδόσεις JCW. Και να διαπιστώσουμε για άλλη μια φορά το εξαιρετικό στήσιμό τους, που μπορεί να ανταποκριθεί εξίσου καλά τόσο στον δρόμο όσο και στις απαιτητικές και επαναλαμβανόμενες σκληρές δοκιμασίες σε μία πίστα.

GKF_2973

Σε ότι μας αφορά θα ξεχωρίσουμε το νέο Countryman, ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει την πρακτικότητα με όλα τα εξαιρετικά οδηγικά χαρακτηριστικά του Mini και που παρά το μέγεθός του και την λίγο διαφορετική του φιλοσοφία, δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα να “παίξει” στα ίσια τους ρόλους που του ζητήθηκαν στις αγωνιστικές δοκιμασίες στο Ελληνικό.

mini-c

Σε ότι αφορά τις τιμές, αυτές ξεκινούν από τα 32.800 για το Cooper S και φθάνουν έως και τα 47.900 για το τετρακίνητο Countryman. Mάλιστα αξίζει να σημειώσουμε ότι η τιμή αυτή είναι ιδιαίτερα ελκυστική για όποιον θέλει το απόλυτο Mini, καθώς όπως φαίνεται και στον πίνακα, ένα καλά εξοπλισμένο Cooper S είναι πολύ κοντά σε τελική τιμή με την αντίστοιχη έκδοση JCW χωρίς μάλιστα να υπάρχουν πολλά από τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν αυτές τις εκδόσεις (όπως για παράδειγμα τον ισχυρότερο κινητήρα, τα φρένα, την νέα ανάρτηση και βέβαια πολλά στοιχεία εξοπλισμού).

mini-a

Η εξαιρετική από κάθε άποψη εκδήλωση της Mini θα διαρκέσει έως αύριο, και όσοι επιθυμούν μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ. Πρόκειται για μία πραγματική εμπειρία που θα σας μείνει αξέχαστη. Για τους υπόλοιπους που δεν θα προλάβουν το μόνο που έχουμε να πούμε είναι ότι τα Mini JCW ανεξαρτήτως αμαξώματος και τιμής είναι από τα πιο χαρισματικά σπορ αυτοκίνητα της αγοράς αυτή την στιγμή, διαθέτοντας όχι μόνο προσωπικότητα και άποψη στην εμφάνιση αλλά και ένα ιδιαίτερα εθιστικό οδηγικό χαρακτήρα που δύσκολα μπορείς να του αντισταθείς.

GGK_3318

Σε ότι μας αφορά πάντως, το δυσκολότερο κομμάτι της εκδήλωσης δεν ήταν οι δοκιμασίες, αλλά η “δοκιμασία” να αφήσουμε το μπάκετ και να αποχωρήσουμε. Και αυτό λέει πολλά!

Παναγιώτης Τριτάρης

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

Γιατί αυτό το παλιό ρώσικο φορτηγό είναι ότι πιο απίστευτο κυκλοφορεί; (Video)

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup