Αν και ξεκίνησαν σαν μία ενδιαφέρουσα ιδέα, εναλλακτική σε σχέση με τα συμβατικά κάμπριο που φυτοζωούν, τελικά τα ανοιχτά SUV δεν είχαν την διείσδυση που ανέμεναν οι εταιρείες. Πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα το Evoque Cabriolet που παραμένει μια σπάνια εικόνα στους δρόμους, ενώ η κατάσταση ίσως να αποδειχθεί καλύτερη για το ανοιχτό VW T-Roc, μιας και έχει το πλεονέκτημα της αναλογικά χαμηλής τιμής.
Φυσικά αυτό δεν εμποδίζει ούτε τους κατασκευαστές αλλά ούτε και τους ανεξάρτητους σχεδιαστές, που έχουν και το πλεονέκτημα να μην πρέπει να ασχοληθούν με τις πωλήσεις και τα τερτίπια του μάρκετινγκ, να κάνουν σκέψεις και για άλλα κάμπριο SUV.
Όπως ο Kleber Silva, ο οποίος πήρε το πιο γρήγορο SUV παραγωγής του κόσμου, τη Lamborghini Urus Cabrio, αφαίρεσε την οροφή της και επανασχεδίασε κάποια σημεία του αμαξώματός της έτσι ώστε να δείχνει ως ένα απόλυτα λογικό βήμα για την ιταλική εταιρεία.
Το σίγουρο είναι ότι μία Urus Cabrio δεν βρίσκεται όχι μόνο στα πλάνα αλλά ούτε καν στις σκέψεις της Lamborghini. Προφανώς γιατί τα… κουκιά δεν βγαίνουν και ας θα είναι μαγική αίσθηση να ακούς χωρίς κανένα φίλτρο τον V8 των 4.000 κυβικών με τα διπλά turbo.
