Σύνδεση

Featured

MERCEDES S-CLASS CABRIOLET: ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ

Επίσημη διαδικτυακή παρουσίαση για την ανοιχτή έκδοση της S-Class, με την οποία η…

Επίσημη διαδικτυακή παρουσίαση για την ανοιχτή έκδοση της S-Class, με την οποία η Mercedes επιστρέφει μετά από 45 χρόνια σε μια κατηγορία η οποία είναι κάτι παραπάνω από ολιγομελής. Κι αυτό γιατί τα άλλα δυο κάμπριο υπερ- πολυτελείας είναι αυτά των Rolls Royce και Bentley.

Η εμφάνιση λοιπόν της S-Class Cabriolet δεν διαφοροποιείται πέραν της εξαιρετικά ποιοτικής μαλακής οροφής, η οποία διπλώνει στο πορτμπαγκάζ τόσο με τηλεχειρισμό σε 20 δεύτερα όσο και εν κινήσει μέχρι τα 60 χλμ./ ώρα, από αυτήν της κουπέ, ενώ προκειμένου να μην υπάρχουν και διαφοροποιήσεις στην ακαμψία έχουν γίνει διάφορες ενισχύσεις στο πλαίσιό της. Οι οποίες, παρά την προσπάθεια που έχει γίνει από την πλευρά των μηχανικών της εταιρείας, για εξοικονόμηση κιλών, έχουν ανεβάσει το βάρος στους 2,1 τόνους.

MERCEDES-S-CLASS-CABRIOLET-2015-94

Πολλά από αυτά τα κιλά πιστώνονται στον εξοπλισμό του μεγάλου δίθυρου κάμπριο, μιας και ο πρωταρχικός στόχος της εξέλιξής τους ήταν η μεγαλύτερη δυνατή άνεση. Τόσο με κλειστή όσο και με ανοιχτή την οροφή και αυτός είναι ο λόγος που διαθέτει όλα τα πιθανά συστήματα προκειμένου οι μέχρι και τέσσερις επιβάτες της να ταξιδεύουν μεν open air αλλά χωρίς να ενοχλούνται στο παραμικρό. Έτσι το παρόν δηλώνουν τα Aircap και Airscarf (μίνι αεροτομή στο παρμπρίζ που οδηγεί τον αέρα πάνω από την καμπίνα και σύστημα θέρμανσης του αυχένα αντίστοιχα) όσο και τα θερμαινόμενα καθίσματα μπροστά και πίσω, θερμαινόμενα υποβραχιόνια και η στοχευμένη λειτουργία του φουλ ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος κλιματισμού.

MERCEDES-S-CLASS-CABRIOLET-2015-9

Την προστασία των επιβαινόντων σε περίπτωση ανατροπής την αναλαμβάνουν αναδιπλούμενα ρολ-μπαρ που βρίσκονται στο πίσω μέρος, ενώ σε ότι αφορά τον εξοπλισμό γενικά υπάρχουν όλα τα συστήματα ασφάλειας, διασύνδεσης κι διευκόλυνσης που υπάρχουν και στις κλειστές εκδοχές της κορυφαίας Mercedes. Στα στοιχεία εξοπλισμού που πρέπει να γίνει ιδιαίτερη μνεία περιλαμβάνεται και το ηλεκτρικό διαχωριστικό ανάμεσα στο χώρο του πορτμπαγκάζ που αντιστοιχεί στη διπλωμένη οροφή και σε αυτόν για τις αποσκευές –αν δεν εξασφαλιστεί ο πρώτος η οροφή ως είθισται δεν ανοίγει- ενώ ο διάκοσμος και το ταμπλό ακολουθούν το γνωστό ποιοτικό, πολυτελές και high tech μοτίβο των άλλων S-Class.

MERCEDES-S-CLASS-CABRIOLET-2015-8

H Mercedes S-Class Cabriolet θα είναι διαθέσιμη αρχικά με δύο κινητήρες. Ο πρώτος είναι ο V8 των 4.700 κυβικών και των δύο turbo της S500, που αποδίδει 477 ίππους και 700 Nm και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, έχοντας μια επίσημη μέση κατανάλωση της τάξης των 8,5 λίτρων. Ο άλλος είναι ο επίσης V8 με διπλά turbo της S63 AMG, που φτάνει τους 585 ίππους και τα 900 Nm, συνεργάζεται με 7άρι αυτόματο κιβώτιο με πιο σπορ χαρακτηριστικά λειτουργίας, εξασφαλίζει ένα 0-100 σε 3,1 δεύτερα –εξαιρετική τιμή για αυτοκίνητο βάρους 2,1 τόνων- η τελική, όπως και στην S500, περιορίζεται στα 250, ενώ η μέση κατανάλωση είναι στα 10,5 λίτρα. H ανοιχτή S63 AMG μπορεί να είναι και τετρακίνητη, αλλά όχι όταν έχει το τιμόνι δεξιά.

MERCEDES-S-CLASS-CABRIOLET-2015-1A

Οι τιμές του μεγαλύτερου πλέον κάμπριο στη γκάμα της Mercedes ξεκινούν στη Γερμανία από τις 122.154 ευρώ για την S500 και από τις 171.360 για την S63 AMG, ενώ στην Ελλάδα αναμένονται σημαντικά πιο υψηλές από τις 183.350 και 259.600 ευρώ που κοστίζουν τα αντίστοιχα κουπέ.

Γιάννης Σκουφής 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup