Σύνδεση

Mercedes-Benz

NEA MERCEDES M-CLASS: Η 3Η ΓΕΝΙΑ

mercedes-m-klasse-1

Η 3η γενιά της επιτυχημένης Mercedes M-Class είναι προ των πυλών, μιας και μετά την επίσημη πρεμιέρα της στη Φρανκφούρτη θα ακολουθήσει η έναρξη των πωλήσεών της, λίγο πριν την αλλαγή του χρόνου.

Όπως βλέπετε από τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες της η βασική σχεδιαστική γραμμή εκσυγχρονίστηκε μεν αλλά δεν άλλαξε ριζικά όπως είχε γίνει στη μετάβαση από την 1η στη 2η γενιά του μοντέλου. Το πιο χαρακτηριστικό στοιχείο του design της εξακολουθεί να είναι η πίσω κολώνα και η οπτική ενοποίηση της πλευρικής γυάλινης επιφάνειας με το πίσω παρμπρίζ, ενώ συνολικά έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην αεροδυναμική.

Το τελευταίο αποτελεί μέρος της όλης προσπάθειας που κατέβαλαν οι μηχανικοί της Mercedes προκειμένου να μειώσουν τόσο την κατανάλωση όσο και τις εκπομπές ρύπων του μεγάλου τους τετρακίνητου. Έτσι περιόρισαν τις τριβές στη μετάδοση, οι αντλίες νερού, λαδιού κ.λπ. λειτουργούν όσο ακριβώς χρειάζεται την κάθε στιγμή, το βάρος συγκρατήθηκε με τη χρήση αλουμινίου στους δύο άξονες, στο καπό και στα φτερά, αλλά και με τη χρήση μαγνησίου για το φορέα του ταμπλό, ενώ το σύστημα start stop είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις.

Φυσικά βελτιώσεις προς τη συγκεκριμένη κατεύθυνση έγιναν και στους κινητήρες της γκάμας, η οποία για την αρχή θα περιλαμβάνει δύο diesel Euro 6, τον 4κύλινδρο των 2.143 κυβικών και των 204 ίππων από την S-Class για την ML250 BlueTec 4Matic και έναν 3.0 V6 με 258 ίππους για την αντίστοιχη ML350.

Ο μοναδικός κινητήρας βενζίνης, προς το παρόν τουλάχιστον, είναι αυτός της ML350 ΒlueEfficiency, που αποδίδει 306 ίππους από 3.500 κυβικά, αρκείται στη μικτή χρήση κατά τη Mercedes σε μόλις 8,5 λίτρα αμόλυβδης/100 χλμ.μείωση της τάξης του 25% σε σχέση με την προηγούμενη γενιά– ενώ δεν ξεπερνά το όριο των 200 γραμμαρίων CO2 το χιλιόμετρο. Παράλληλα εξασφαλίζει πολύ καλές επιδόσεις, καθώς το 0-100 ολοκληρώνεται σε 7,6” και η τελική του φτάνει τα 240.

Φυσικά όπως και οι δύο diesel συνδυάζεται με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας, ενώ στάνταρ είναι και η δυνατότητα ρύθμισης της απόσβεσης των αμορτισέρ. Στη μεγάλη λίστα των εξτρά περιλαμβάνεται και πάλι το πακέτο off road, με 2 προγράμματα λειτουργίας εκτός δρόμου, με 3 για άσφαλτο πέρα από το normal (σπορ, χειμερινό και ρυμούλκησης), ενώ παρουσία του και παρουσία πνευματικής ανάρτησης η απόσταση της ML από το έδαφος μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 285 χιλιοστά.

Η επιλογή όλων αυτών των προγραμμάτων γίνεται από έναν περιστροφικό διακόπτη στην κεντρική κονσόλα, ενώ στον εσωτερικό διάκοσμο που δείχνει ακόμα πιο πολυτελής σε σχέση με την τρέχουσα M-Class δεσπόζει η μεγάλη οθόνη. Φυσικά οι χώροι παραμένουν ιδιαίτερα μεγάλοι και ο εξοπλισμός full τόσο σε ότι αφορά την άνεση όσο και την ασφάλεια.

{gallery}photos/25/NEWS/MERCEDES-M-CLASS{/gallery}


Επόμενο:

YOUNG CREATIVE CHEVROLET

Μη χάσεις:

MINI ΟΠΩΣ 911

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Αντέχεις τη συντήρηση μιας Bugatti;

Bugatti

Δείτε το πιο γρήγορο τρακτέρ στο… Nürburgring (Video)

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

To Space Star της Mitsubishi είναι μια τίμια πρόταση (Video δοκιμή)

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup