Σύνδεση

AMG

MERCEDES AMG GT S: ΤΟ SUPER CAR ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΟΥΤΓΚΑΡΔΗ

Η κιτρινωπή AMG GT S κάνει μπαμ μέσα στην όποια βλάστηση υπάρχει γύρω και μέσα στην πίστα των Μεγάρων, την ίδια στιγμή που ο ήχος του κινητήρα της κάνει σαφές πως δεν πρόκειται για μια οποιαδήποτε Mercedes, αλλά για το κορυφαίο σπορ μοντέλο της μάρκας. Αυτό που διαδέχεται τις iconic SLR McLaren και SLS AMG και ας είναι πιο γήινο σε σχέση με αυτές

Πιο γήινο μεν αλλά εντυπωσιακό δε, με τα κλασικά στοιχεία των σπορ αυτοκινήτων, όπως είναι το μακρύ καπό και τα τονισμένα φτερά, να προσδιορίζουν την εικόνα της, μαζί με αυτή τη χυτή ράχη που είναι ίσως η πιο επιτυχημένη που έχει σχεδιαστεί στα στούντιο της Mercedes τα τελευταία χρόνια.

Στο αυστηρά διθέσιο εσωτερικό με τον πλήρη εξοπλισμό η φαρδιά κονσόλα ξεκαθαρίζει ευθύς εξαρχής τις αρμοδιότητες οδηγού και συνοδηγού, ενώ τα μπάκετ ενισχύουν και άλλο τη σπορ υπόσταση. Για να καθίσεις πίσω από το τιμόνι δεν χρειάζεται να κάνεις ούτε ακροβατικά, ούτε ασκήσεις γυμναστικής. Μπαίνεις εύκολα, κάθεσαι, βολέυεσαι, δένεσαι και πατά το μπουτόν για να πάρει μπροστά ο V8 των 4.000 κυβικών.

MERCEDES-AMG-GTS-9

Ο φτιαγμένος στο χέρι V8, με την περιεχόμενη γωνία των 60 μοιρών και τα διπλά turbo στο εσωτερικό του V, στοιχείο που τον καθιστά μοναδικό. Λίπανση με ξηρό κάρτερ μαζί με όλα τα τεχνολογικά high light που έχουν στη διάθεσή τους οι μηχανικοί της μάρκας και απόδοση 510 ίππων και 650 Nm στην top εκδοχή του που κινεί την GT S. Στην πιο απλή GT φτάνει τα 462 άλογα. Λίγα; Σε καμία περίπτωση αλλά από τη στιγμή που τα άλογα είναι σαν τα χρήματα και ποτέ δεν έχεις αρκετά τα 510 είναι ακόμα καλύτερα.

Ειδικά αν όλα δηλώνουν δυναμικά το παρόν σχεδόν από το ρελαντί. Πατάς το δεξί πεντάλ, οι πίσω τροχοί δεν σπινάρουν παρά ελάχιστα, το μακρύ ρύγχος του κιτρινωπού κουπέ ανασηκώνεται ελαφρώς και αρχίζει η επιτάχυνση. Αν επιτευχθεί η ιδανική εκκίνηση σε 3,8 δεύτερα θα πρέπει να έχει πιάσει ήδη τα 100 χλμ./ ώρα, ενώ αν υπάρχουν οι κατάλληλες συνθήκες -στα Μέγαρα σαφώς και δεν υπάρχουν- η επιτάχυνση θα σταματήσει όταν το ταχύμετρο θα δείχνει 310 ή κάτι παραπάνω.

Το σημαντικό είναι ότι όλα γίνονται άνετα, χωρίς καν να ιδρώσεις, ενώ στην πίστα θα εκτιμήσεις το πολύ καλό ζύγισμα (κατανομή βάρους 43:57 μπροστά, πίσω), το εξαιρετικό στήσιμο και το άμεσο σύστημα διεύθυνσης. Όλα αυτά γίνονται ακόμα πιο εμφατικά όταν επιλέξεις καταρχήν το πρόγραμμα Sport και στη συνέχεια το Sport+ ή το Race. Με τα δύο τελευταία θα ακούσεις τον κινητήρα διαφορετικό, πιο μπάσο, πιο αγωνιστικό και πιο δυναμικό και φυσικά δεν θα έχεις κάνει λάθος, ενώ ταυτόχρονα τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας οπισθοχωρούν στο παρασκήνιο αφήνοντας πιο πολλά περιθώρια για κλίσεις και πλαγιολισθήσεις.

Και μπορεί μια πίστα να μην είναι ο ιδανικός χώρος για να ξεδιπλώσει ένα αυτοκίνητο σαν την AMG GT όλες τις αρετές του -αυτό μπορεί να γίνει σε μια μικτή διαδρομή με κομμάτια σε εθνικούς και επαρχιακούς δρόμους- όμως η σούπερ Mercedes όχι μόνο δεν δείχνει έξω από τα νερά της αλλά πείθει με τα δυναμικά χαρακτηριστικά της. Αποδεικνύοντας πως όταν ο οδηγός το θελήσει μπορεί να προβάλει την σπορ πλευρά του χαρακτήρα της. Επίσης, όταν πάλι ο οδηγός της το επιλέξει, μπορεί να είναι το αυτοκίνητο που θα καλύψει χωρίς να τον ταλαιπωρήσει και να τον κουράσει τις καθημερινές του μετακινήσεις. Και ας έχει 510 άλογα κάτω από το μακρύ της καπό…

Αυτή η διπλή υπόσταση, που υπάρχει χωρίς να απαιτούνται θυσίες είτε από τη μια πλευρά είτε από την άλλη, είναι που καθιστά την Mercedes AMG GT S, εξαιρετική και που δικαιολογεί τις σχεδόν 210.000 ευρώ -για την ακρίβεια 209.376- που χρειάζονται για να την αποκτήσει κανείς. Αν μπορεί να συμβιβαστεί και με τα 462 άλογα η AMG GT ξεκινά από τις 180.676 ευρώ…

Γιάννης Σκουφής

MERCEDES AMG GT S
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.767×1.940×1.290 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.630 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 285 λίτρα
Βάρος: 1.570 κιλά
Κινητήρας: 3.982 κ.εκ., V8, 2 turbo βενζίνης
Ισχύς: 510 PS/ 6.250 σ.α.λ.
Ροπή: 650 Nm/ 1.750- 4.750 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 3,8”, 310 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση: 9,4 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 219 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 668 €
Τιμή: από 209.376 €

φωτογραφίες & βίντεο: Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured

Δείτε πόσο κοστίζει το νέο Peugeot 2008 στη Γερμανία

Featured

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

To νέο Peugeot 2008 έγινε πιο SUV και πολύ πιο upper class

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup