Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πόσα δις ευρώ θα ξοδέψουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες για ηλεκτρικά;

Οι κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου σχεδιάζουν να ξοδέψουν σχεδόν 1,2 τρισεκατομμύρια δολάρια έως το 2030 για την ανάπτυξη και την παραγωγή εκατομμυρίων ηλεκτρικών οχημάτων, μαζί με τις μπαταρίες και τις πρώτες ύλες για την υποστήριξη αυτής της παραγωγής, σύμφωνα με ανάλυση δημοσίων δεδομένων και προβλέψεων του Reuters. που κυκλοφόρησαν από αυτές τις εταιρείες.

Ο αριθμός των επενδύσεων σε ηλεκτρικά οχήματα, ο οποίος δεν έχει δημοσιευθεί στο παρελθόν, υπερβαίνει τις προηγούμενες επενδυτικές εκτιμήσεις του Reuters και είναι υπερδιπλάσιος από τον πιο πρόσφατο υπολογισμό που δημοσιεύθηκε μόλις πριν από ένα χρόνο.

Για να βάλουμε τον αριθμό σε ένα πλαίσιο, η Alphabet, η μητρική εταιρεία της Google και της Waymo, έχει κεφαλαιοποίηση 1,3 τρισεκατομμυρίων δολαρίων.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν προβλέψει σχέδια για την κατασκευή 54 εκατομμυρίων ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία το 2030, που αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 50% της συνολικής παραγωγής οχημάτων, σύμφωνα με την ανάλυση.

Για να υποστηρίξουν αυτό το άνευ προηγουμένου σχέδιο ηλεκτρικών οχημάτων, οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι συνεργάτες μπαταριών τους σχεδιάζουν να εγκαταστήσουν 5,8 ΤWh χωρητικότητας μπαταριών έως το 2030, σύμφωνα με στοιχεία της Benchmark Mineral Intelligence και των κατασκευαστών.

Κορυφαίa στην κατηγορία είναι η Tesla, όπου ο Διευθύνων Σύμβουλος Έλον Μασκ έχει περιγράψει ένα τολμηρό σχέδιο για την κατασκευή 20 εκατομμυρίων ηλεκτρικών οχημάτων το 2030, που απαιτούν εκτιμώμενες μπαταρίες 3 TWh. Ο Μασκ στα τέλη Οκτωβρίου είπε ότι η Tesla ήδη εργάζεται σε μια μικρότερη πλατφόρμα οχημάτων με στόχο να κοστίζει το μισό από το Model 3 και το Model Y.

VW

Η γερμανική Volkswagen, αν και υστερεί σε σχέση με την Tesla, έχει φιλόδοξα σχέδια μέχρι το τέλος της δεκαετίας, στοχεύοντας πάνω από 100 δισεκατομμύρια δολάρια για να δημιουργήσει το παγκόσμιο χαρτοφυλάκιό της EV, να προσθέσει νέα «γιγαεργοστάσια» μπαταριών στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική και να κλειδώσει τις προμήθειες βασικών πρώτων υλών .

Τoyota

Η Toyota Motor Corp 70 δισεκατομμύρια δολάρια για να εξηλεκτρίσει οχήματα και να παράγει περισσότερες μπαταρίες και αναμένει να πουλήσει τουλάχιστον 3,5 εκατομμύρια ηλεκτρικά μοντέλα με μπαταρία (BEV) το 2030.

Ford

Η Ford συνεχίζει να ενισχύει το επίπεδο δαπανών της για νέα EV -τώρα στα 50 δισεκατομμύρια δολάρια- και τουλάχιστον 240 GWh χωρητικότητας μπαταρίας με τους συνεργάτες της, καθώς στοχεύει να παράγει περίπου 3 εκατομμύρια BEV το 2030.

Mercedes-Benz

Η Mercedes-Benz έχει διαθέσει τουλάχιστον 47 δισεκατομμύρια δολάρια για την ανάπτυξη και παραγωγή EV, σχεδόν τα δύο τρίτα αυτών για να ενισχύσει την παγκόσμια χωρητικότητα της μπαταρίας της με τους συνεργάτες της σε περισσότερες από 200 GWh.

BMW, Stellantis, General Motors

Η BMW, η Stellantis και η General Motors σχεδιάζουν να ξοδέψουν τουλάχιστον 35 δισεκατομμύρια δολάρια σε ηλεκτρικά και μπαταρίες, με τη Stellantis να σχεδιάζει το πιο επιθετικό πρόγραμμα μπαταριών: Προγραμματισμένη χωρητικότητα 400 GWh με συνεργάτες έως το 2030, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων εργοστασίων στη Βόρεια Αμερική.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz