Σύνδεση

McLaren

McLaren: Τα ηλεκτρικά πρέπει να γίνουν πιο ελαφριά όχι πιο δυνατά

Η McLaren επαναπροσδιορίζει τις προτεραιότητες των hypercar με τον επερχόμενο διάδοχο της P1.

Αυτό το μοντέλο-ναυαρχίδα, που πρόκειται να εμφανιστεί γύρω στο 2030, θα ξεφύγει από την παράδοση, υιοθετώντας την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση έναντι των κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Ο διευθύνων σύμβουλος της McLaren Automotive, Michael Leiters, τόνισε ότι αυτή η εξέλιξη δεν θα δώσει προτεραιότητα στην αστρονομική ιπποδύναμη. Αντίθετα, η εστίαση θα είναι στην μείωση του βάρους που προκαλείται από τις μπαταρίες, με στόχο να διατηρηθεί το DNA της μάρκας.

Ο Leiters απέρριψε την ιδέα της δημιουργίας ενός ηλεκτρικού «τέρατος» των 2.000 κιλών και 2.000 ίππων, δηλώνοντας ότι μια τέτοια προσέγγιση έρχεται σε αντίθεση με την ουσία της McLaren.

 Ο στόχος είναι να παραδοθεί ένα hypercar με μηδενικές εκπομπές ρύπων, συγκρίσιμο σε βάρος με την 750S, που ζυγίζει μόλις 1.277 kg.

Ο Leiters υπογράμμισε ότι αυτό το EV πρέπει να ξεπεράσει τα αντίστοιχα μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης σε ισχύ, επιδόσεις και οδηγικές ικανότητες.

Ενδεικτικά, στα ηλεκτρικά hypercars των σχεδόν 2.000 ίππων το Rimac Nevera ζυγίζει 2.150 κιλά και το Pininfarina Battista φθάνει τα 2.063 κιλά.

Η McLaren δεν βιάζεται να προχωρήσει σε μια αμιγώς ηλεκτρική αντικατάσταση της P1, καθώς οι μελέτες πελατών αποκαλύπτουν συνεχιζόμενη ζήτηση για supercars με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo