Με τα MX-5 Spyder και Speedster που παρουσίασε η Mazda στη SEMA κόβει ακόμα περισσότερα κιλά από το ρόουντσερ της, με στόχο να αυξήσει κι άλλο το fun to drive ενός ανοιχτού αυτοκινήτου.
Το MX-5 Spyder διαθέτει μια υποτυπώδη μαλακή οροφή και ένα φουλ δερμάτινο εσωτερικό, ενώ ως Speedster το MX-5 επιστρέφει στα βασικά χαρακτηριστικά ενός διθέσιου ανοιχτού αυτοκινήτου, καθώς δεν υπάρχει παρμπρίζ και οι πόρτες μαζί με τα καθίσματα είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα. Παράλληλα είναι και 30 χιλιοστά πιο χαμηλό σε σχέση με τη στάνταρ εκδοχή του ρόουντσερ, ενώ ζυγίζει μόλις 943 κιλά.
Και τα δύο αυτά σπέσιαλ MX-5 είναι εκθεσιακά πρωτότυπα, ενώ δύσκολα θα περάσουν στην κανονική παραγωγή.
Γιάννης Σκουφής
