Σύνδεση

Featured

H Mazda εξελίσσει κινητήρες εσωτερικής καύσης με ρύπους στα επίπεδα των ηλεκτρικών!

Παρά τις πολλές νέες εξελίξεις στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, υπάρχουν και κάποιες εταιρίες που δεν φαίνεται να εγκαταλείπουν εύκολα τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η Mazda που χάρη στην τεχνολογία Skyactiv-3 σκοπεύει να φτιάξει έναν κινητήρα βενζίνης με ρύπους στα επίπεδα ενός EV συνόλου.

Την είδηση ανακοίνωσε ο επικεφαλής εξέλιξης κινητήρων της Ιαπωνικής εταιρίας, ο οποίος σε ένα τεχνικό συνέδριο είπε ότι κύριος στόχος της Mazda είναι η βελτίωση της θερμικής απόδοσης των κινητήρων εσωτερικής καύσης, δηλαδή του ποσοστού που χάνεται σε θερμότητα.

O Μitsuo Hitomi δήλωσε ότι είναι εφικτό με τα υλικά που γνωρίζουμε σήμερα να υπάρξει μία άνοδος της θερμικής απόδοσης των κινητήρων κατά 27%, φθάνοντας σε ποσοστό 56%. Νούμερο ιδιαίτερα υψηλό για αυτοκίνητα παραγωγής (βρίσκεται στα επίπεδα μιας Formula 1) όμως ο Mitsuo το θεωρεί ότι μπορεί να γίνει.

Αν όντως επιτευχθεί αυτό το επίπεδο απόδοσης οι ρύποι θα είναι στα επίπεδα των ηλεκτρικών μοντέλων. Και αν το διοξείδιο του άνθρακα κοπεί κατά 25%, η Mazda και οι κινητήρες της θα έχουν τις ίδια οικονομία σε καύσιμο με τα ΕV μοντέλα.

Σύμφωνα με την Mazda αν σε όλη την εξίσωση μπει και ο τρόπος παραγωγής της ηλεκτρικής ενέργειας και το κόστος παραγωγής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τότε μερικά εξελιγμένα μοτέρ εσωτερικής καύσης είναι πιο αποδοτικά από τα ηλεκτρικά.

Αν και ο Hitomi δεν έδωσε ένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την παρουσίαση της γενιάς Skyactiv-3 των κινητήρων της εταιρίας του, υποστήριξε ότι μια τέτοια τεχνολογία θα δώσει την απαραίτητη ώθηση στα κλασικά μοτέρ για να διατηρηθούν περισσότερο στον χρόνο.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo