Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

MAN CONCEPT S

MAN-CONCEPT-S

Γεγονός είναι πως η αεροδυναμική στα επαγγελματικά αυτοκίνητα και ειδικά στα μεγάλα φορτηγά είναι ακόμα σε νηπιακό επίπεδο, παρόλο που οι επιπτώσεις της τόσο στην κατανάλωση όσο και στην εκπομπή ρύπων είναι ιδιαίτερα σημαντική. Λόγοι γι αυτό είναι, μεταξύ των άλλων και οι νομοθετικές ρυθμίσεις αλλά και οι απαιτήσεις των πελατών για το μέγιστο δυνατό ωφέλιμο όγκο.

Η ΜΑΝ πάντως, η γερμανική εταιρεία κατασκευής φορτηγών κάθε είδους και τύπου, μάλλον αποφάσισε ότι είναι καιρός να αλλάξει κάτι κι έτσι παρουσίασε το Concept S, έναν τράκτορα που οπτικά δεν μοιάζει με αυτούς που κινούνται στους ευρωπαϊκούς δρόμους. Και αυτό γιατί δεν διαθέτει αυτό το κοινό τετράγωνο look, αλλά γραμμές σμιλεμένες στην αεροδυναμική σήραγγα. Χαρακτηριστικό είναι ότι στη φόρμα του αμαξώματος έχουν ενσωματωθεί και οι δεξαμενές καυσίμου, ενώ οι εξωτερικοί καθρέφτες έχουν καταργηθεί και στις θέση τους υπάρχουν κάμερες ελέγχου, ενσωματωμένες στα φλας.

Το αποτέλεσμα είναι ένας εντυπωσιακός συντελεστής οπισθέλκουσας της τάξης του 0.30, δηλαδή ανάλογος ενός συμβατικού επιβατικού, κάτι που σημαίνει μια μείωση της κατανάλωσης της τάξης του 40% σε μια νταλίκα των 40 τόνων.

Φυσικά ανάλογα μειώνονται και οι εκπομπές ρύπων, ενώ προκειμένου να πετύχουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα οι ειδικοί της ΜΑΝ παρουσίασαν και ένα αεροδυναμικά μελετημένο τρέιλερ. Αυτό σε σχέση με ένα συμβατικό έχει τα ίδια ωφέλιμα χαρακτηριστικά (ωφέλιμο φορτίο και όγκος), το ίδιο μέγιστο ύψος και πλάτος, αλλά διαφορετικό μήκος, που ξεπερνά τα στάνταρ 16,5 μέτρα.

{gallery}photos/21/car_news/man{/gallery}


Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured