Σύνδεση

Featured

Lotus Exige Sport 410: Μία ακόμα -πολύ γρήγορη- παραλλαγή πάνω στο ίδιο θέμα

Η Lotus συνεχίζει απτόητη τις παρουσιάσεις παραλλαγών πάνω στην Exige, τον αριθμό των οποίων έχουμε ήδη αρχίσει να χάνουμε. Αυτή τη φορά το όνομα είναι Exige 410 και πρόκειται για μία πιο “ήπια” έκδοση της πιο hardcore Εxige Cup 430 που παρουσιάστηκε πριν λίγο καιρό.

Η νέα έκδοση της Exige κινείται από τον γνωστό V6 με χωρητικότητα 3,6 lt (προέλευσης Toyota) που για την περίσταση αποδίδει 410 PS στις 7.000 rpm και 420 Nm από τις 3.000 έως τις 7.000 rpm. Και εδώ το μοτέρ που εφοδιάζεται με μηχανικό υπερσυμπιεστή, συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο σαζμάν. Όσον αφορά στις επιδόσεις τα πρώτα 96 km/h επιτυγχάνονται σε 3,3 sec με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 290 χλμ./ώρα.

Σύμφωνα πάντα με την Lotus η Εxige Sport 410 έχει ιδιαίτερη αεροδυναμική μελέτη με αποτέλεσμα το αεροδυναμικό φορτίο που παράγεται να φθάνει τα 150 κιλά. Το βάρος της μάλιστα, χωρίς τα υγρά, παραμένει αρκετά χαμηλό στα 1.054 κιλά. 

Η ανάρτησή της βασίζεται σ’ αυτήν που χρησιμοποιεί και η Cup 430 με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Nitron και επίσης ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές της Eibach. Στην κατασκευή του αμαξώματος γίνεται εκτενής χρήση carbon fiber και εκτός των άλλων εφοδιάζεται με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 (215/45 εμπρός και 285/30 πίσω), με σφυρήλατους τροχούς 17 και 18 ιντσών (εμπρός και πίσω αντίστοιχα), καθώς και τετραπίστονες δαγκάνες της AP Racing. 

Για όσους ενδιαφέρονται, η 410 θα προσφέρεται σε κουπέ και ανοιχτή έκδοση. Οι υπόλοιποι μπορούν να περιμένουν μέχρι τον επόμενο μήνα όπου μία ακόμα “πολύ σπέσιαλ” εκδοχή της Exige θα πάρει και αυτή τα 15 λεπτά δημοσιότητας που της ανήκουν μέχρι η Lotus να αποφασίσει να φτιάξει κάτι καινούργιο (και αυτό βέβαια θα είναι SUV…).

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo