Σύνδεση

BMW

Light facelift για τη σειρά 4 της BMW

H ΒΜW έκρινε πως η σειρά 4 χρειάζεται κάποιο φρεσκάρισμα και έτσι προχώρησε στην ανανέωσή της. Από την άλλη όμως η ανανέωση αυτή είναι τόσο light που χρειάζεται αρκετά μεγάλη παρατηρητικότητα για να εντοπίσει κανείς τις διαφορές.

Οι οποίες εντοπίζονται κυρίως στους νέους προβολείς -η θηριώδης μάσκα που γίνεται ολοένα και πιο αποδεκτή συνεχίζει χωρίς αλλαγές- και στα πίσω φώτα. Που μπορεί να είναι τα 3D Laserlights, τα οποία είναι στάνταρ στην Μ440i και προαιρετικά σε κάθε άλλη περίπτωση.

Στο εσωτερικό καινούργιο είναι το τιμόνι, ενώ ως είθισται σε αυτές τις περιπτώσεις έχει αναβαθμιστεί το infotainment στην έκδοση 8.5 του iDrive.

Κατά τα άλλα το πακέτο συμπληρώνουν -και πάλι ως είθισται- νέα χρώματα για αμάξωμα και λεπτομέρειες, ζάντες και επενδύσεις.

Ο τετρακύλινδρος των 2.000 κυβικών της 430i έχει μεν επανασχεδιαστεί αλλά παραμένει στους 259 ίππους, ενώ ο τρίλιτρος εξακύλινδρος της Μ440i έχει πλέον ήπια υβριδική υποβοήθηση και συνολική απόδοση 391 ίππων.

Πιο ισχυρή, καθώς έχει φτάσει τους 530 ίππους, είναι και η κορυφαία έκδοση της M4, η Competition xDrive, που είναι διαθέσιμη τόσο ως κουπέ όσο και ως κάμπριο. Το πρώτο χρειάζεται μόλις 3,5 δεύτερα για το 0-100 χλμ./ώρα και τελική ταχύτητα 290 χλμ./ ώρα με το προαιρετικό M Drivers Package (250 χωρίς αυτό), ενώ οι αντίστοιχες τιμές για το κάμπριο είναι 3,7 δεύτερα και 280 χλμ./ ώρα.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured