Μετά την επιτυχημένη συμμετοχή στo Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto3, όπου η KTM κέρδισε στην πρώτη χρονιά και συνεχίζει να κυριαρχεί και στην τρέχουσα σεζόν, αλλά και μετά την παρουσίαση της επίσημης μοτοσυκλέτας για το «ADAC Junior Cup powered by KTM», είναι λογικό ο Αυστριακός κατασκευαστής να προσφέρει street legal σπορ μοτοσυκλέτες για το δρόμο, οι οποίες θα δανείζονται στοιχεία από την εμπειρία του εργοστασίου στις πίστες, φέρνοντας το συναρπαστικό κόσμο των GP στο δρόμο.
Για το 2014, η KTM ετοίμασε τρία τέτοια μοντέλα, που μοιάζουν σαν να έχουν ξεφύγει από το grid του MotoGP και που πέραν των διαφορετικής χωρητικότητας τετράχρονων, μονοκύλινδρων και υγρόψυκτων κινητήρων τους είναι πανομοιότυπες σε όλα τα υπόλοιπα! Κοινό πλαίσιο, υποπλαίσιο, αναρτήσεις, φρένα (με στάνταρ το ABS), ρεζερβουάρ, γεωμετρικά χαρακτηριστικά και διαστάσεις για τα RC 125, RC 200 και RC 390, που διαφοροποιούνται, όπως είναι φυσικό, στον τομέα της ιπποδύναμης.
Το «μικρό» είναι στους 15 ίππους, το μεσαίο στους 26 και το μεγάλο στους 44 ίππους, με το βάρος τους να κυμαίνεται στα 135, 137 και 147 κιλά, αντίστοιχα.
Ο πρωταρχικός σκοπός της σειράς RC είναι να δημιουργήσει μια προσιτή γκάμα μοτοσυκλετών υψηλών προδιαγραφών, που θα αποτελέσουν παράδειγμα αγωνιστικού concept με κορυφαία χαρακτηριστικά και αντίστοιχου επιπέδου επιδόσεις, συνδυάζοντας ταυτόχρονα ευκολία οδήγησης, λογικό κόστος και απλή συντήρηση.
Το αποτέλεσμα έχει να κάνει με τρεις μοτοσυκλέτες κατασκευασμένες χωρίς συμβιβασμούς, οι οποίες δείχνουν έτοιμες να μπουν στην πίστα και να πρωταγωνιστήσουν, αρκεί πρώτα να αφαιρέσουν από πάνω τους τον εξοπλισμό δρόμου (φώτα, καθρέπτες, φλας κλπ…). Και όπως μπορείτε να δείτε από τις φωτογραφίες, δεν απαιτείται και ιδιαίτερος κόπος!
Νίκος Βιτσιλάκης