Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πως θα προστατεύσουμε το αυτοκίνητό μας από την ακινησία της απαγόρευσης κυκλοφορίας λόγω του κορονοϊού;

Η απαγόρευση κυκλοφορίας την οποία ακολουθούμε έχει σαν αποτέλεσμα τα αυτοκίνητά μας να μένουν για αρκετές μέρες ακινητοποιημένα. Και μιας και η ακινησία τους προκαλεί φθορές και μάλιστα σε αρκετά σημεία καλό είναι να κάνουμε ότι μπορούμε προκειμένου να τις προλαμβάνουμε. Έτσι:

  • Το καθαρίζουμε όσο καλύτερα μπορούμε και φροντίζουμε να απομακρύνουμε βρωμιές όπως τα περιττώματα πουλιών που είναι ιδιαίτερα επιβλαβή για το χρώμα. Αν είναι εφικτό το πλένουμε μια φορά το μήνα.  
  • Φροντίζουμε να γεμίσουμε το ρεζερβουάρ μέχρι τα ¾ τουλάχιστον, προκειμένου να μην πρέπει να ψάξουμε πρατήριο όταν το χρειαστούμε.
  • Βάζουμε περισσότερο αέρα στα λάστιχα απ’ ότι συνήθως μιας και χάνουν σιγά σιγά αέρα ακόμα και όταν το αυτοκίνητο είναι ακινητοποιημένο. Αν η πίεση των ελαστικών είναι μικρή θα αρχίσουν να φθείρονται τα λινά στα πλαϊνά και θα καθίσουν στο σημείο που πατούν στο δρόμο. Εκεί θα «τετραγωνίσουν» με αποτέλεσμα να κάνουν έντονο θόρυβο κατά την κύλιση.

  • Αφαιρούμε όλα όσα υπάρχουν στο εσωτερικό για αν αποφύγουμε όσο αυτό είναι δυνατόν την όποια απόπειρα κλοπής.
  • Αν μπορούμε το βάζουμε σε ένα κλειστό γκαράζ, οπωσδήποτε χωρίς υγρασία, προκειμένου να μην είναι εκτεθειμένο στις καιρικές συνθήκες. Αν δεν μπορούμε το βάζουμε σε ένα σκιέρο μέρος και ιδανικά το καλύπτουμε με μια καλής ποιότητας αδιάβροχη κουκούλα. Την οποία και δένουμε καλά για να μην την πάρει ο αέρας
  • Κλείνουμε τους αεραγωγούς προκειμένου να απομονώσουμε όσο είναι εφικτό την καμπίνα από μικροοργανισμούς και σκόνη.

  • Το πολύ κάθε 2 εβδομάδες βάζουμε μπροστά τον κινητήρα -αν είναι σε κλειστό χώρο στάθμευσης φροντίζουμε τον εξαερισμό του- και τον αφήνουμε σε λειτουργία για 5 με 7 λεπτά. Το ιδανικό είναι αν μπορούμε και να το κινήσουμε προκειμένου να λειτουργήσουν και όλα τα περιφερειακά συστήματα, καθώς τα διάφορα υγρά, όπως λιπαντικά, υγρά φρένων και υδραυλικού τιμονιού, αντιψυκτικό, βαλβολίνες κιβωτίου κ.λπ. με τον καιρό οξειδώνονται και χάνουν την αποτελεσματικότητά τους. Η κίνηση είναι καλή και για τα λάστιχα, καθώς τα βοηθά να μην ξεραθούν γρήγορα, ακόμα και αν είναι καινούργια.
  • Όσο λειτουργεί ο κινητήρας ενεργοποιούμε τον κλιματισμό και το καλοριφέρ προκειμένου να λιπανθούν τα ελαστικά σωληνάκια τους και να μην ξεραθούν.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Αντέχεις τη συντήρηση μιας Bugatti;

Bugatti

Video- δοκιμή: νέο Toyota Yaris

Featured

To Space Star της Mitsubishi είναι μια τίμια πρόταση (Video δοκιμή)

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup