Σύνδεση

SEAT

SEAT: ΚΟΡΥΦΑΙΑ Η ΤΕΧΝΟΚΑΡ ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες διενεργούν έρευνες ικανοποίησης πελατών και βέβαια η Seat δεν αποτελεί την εξαίρεση.

Τις έρευνες για λογαριασμό της Seat Ισπανίας, σε όλες τις χώρες που έχει παρουσία η μάρκα σε παγκόσμιο επίπεδο, τις διενεργεί από το 2008 η ανεξάρτητη εταιρεία TNS, ενώ τα αποτελέσματα της τελευταίας έρευνας ικανοποίησης πελατών Πωλήσεων και After Sales για το α’ τρίμηνο του 2015, ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικά για την Ελλάδα.

Κι αυτό γιατί η ανάλυση των δεικτών για τη χώρα μας για την παραπάνω περίοδο, έδειξε ότι ο συνολικός Δείκτης Ικανοποίησης Πελατών σε επίπεδο πωλήσεων (SSI) άγγιξε το 89,7%, ενώ ο συνολικός Δείκτης Ικανοποίησης για το επίπεδο υπηρεσιών Αfter Sales (CSI) ανήλθε σε 88,8%, τιμές κορυφαίες και στoυς δύο τομείς.

SEAT-RANGE

Οι δείκτες αυτοί τονίζουν, μεταξύ άλλων, τη σταθερή επένδυση, την προσήλωση και τη συνέπεια του Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Διανομέων και Επισκευαστών της Τεχνοκάρ για την προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών και προϊόντων με στόχο τη συνολική ικανοποίηση των πελατών της Seat.

Περικλής Στέφος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Peugeot E-208 GTi: Η επιστροφή του θρύλου στην ηλεκτρική εποχή

Featured

Alfa Romeo: Στην Ελλάδα η Junior Intensa – Πόσο κοστίζει

Alfa Romeo

Nissan Qashqai e-POWER: Νέα γενιά εξηλεκτρισμού χωρίς πρίζα

Featured

Τα έκαναν… μαντάρα με τα ονόματα των ηλεκτρικών

ΕΙΔΗΣΕΙΣ