Σύνδεση

Featured

Kia EV6: Eντυπωσιακό ηλεκτρικό SUV με έως 585 άλογα και 0-100 χλμ/ώρα σε 3,5΄΄! (Video)

H Κia μπαίνει πλέον δυναμικά στην εποχή της ηλεκτροκίνησης στοχεύοντας με το EV6 σε πιο premium κατηγορίες και καταναλωτές. Το πρώτο της εξ αρχής σχεδιασμένο ηλεκτρικό μοντέλο ανήκει στην κατηγορία των SUV και έχει εντυπωσιακή σχεδίαση και πολλές εκδόσεις, μεταξύ των οποίων και μία κορυφαία με τα χαρακτηριστικά GT και δυνατότητες αντίστοιχες με τα μεγάλα ευρωπαϊκά ονόματα τύπου Porsche Taycan.

H συγκεκριμένη έκδοση χρησιμοποιεί δύο ηλεκτρικά μοτέρ με συνδυασμένη ισχύ στα 585 άλογα, και εξαιρετικές επιδόσεις, με το 0-100 χλμ/ώρα να γίνεται σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να είναι στα 260 χλμ/ώρα (αν και σύμφωνα με την Kia τα νούμερα αυτά δεν έχουν επιβεβαιωθεί ακόμα). Η έκδοση αυτή εφοδιάζεται με μπαταρία των 77,4 kWh, είναι τετρακίνητη και διαθέτει και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Για όσους προτιμούν λιγότερο “δράμα” και περισσότερη αυτονομία, η ίδια έκδοση με την μεγάλη μπαταρία υπάρχει και σε δικίνητη εκδοχή, με την αυτονομία να φθάνει στα 510 χιλιόμετρα με βάση το πρότυπο WLTP. Yπάρχει επίσης και η δυνατότητα για επιλογή μπαταρίας στα 58 kWh για πιο φθηνές και λιγότερο extreme εκδόσεις.

Σε ότι αφορά την φόρτιση, χρειάζονται μόλις 18 λεπτά για να ανέβει από το 10 έως το 80%, ενώ μπορεί να αποκτήσει αυτονομία 100 χιλιομέτρων σε μόλις 4 λεπτά για την πισωκίνητη έκδοση με την μεγάλη μπαταρία και σε ταχυφορτιστή DC. Όπως και το “αδελφό” Ioniq 5, το ΕV6 μπορεί να λειτουργήσει και ως παροχέας ρεύματος έχοντας την ικανότητα να κρατά σε λειτουργία μία μεγάλη τηλεόραση και έναν κλιματισμό για περισσότερες από 24 ώρες, ή και να δώσει ρεύμα σε μπαταρία ενός άλλου ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Βασίζεται και αυτό στην πλατφόρμα E-GMP του κορεάτικου γκρουπ με το μήκος να φθάνει στα 4,680 μέτρα, το πλάτος στα 1,880 μέτρα, το ύψος στα 1,550 μέτρα και το μεταξόνιο να βρίσκεται στο ιδιαίτερα υψηλό νούμερο των 2,9 μέτρων. Η έκδοση GT είναι λίγο μεγαλύτερη και φαρδύτερη και είναι και πιο χαμηλή. Ο χώρος των αποσκευών είναι μεταξύ 520 και 1.300 λίτρων ενώ υπάρχει και εμπρός αποθηκευτικός χώρος 52 λίτρων για την δικίνητη και 20 λίτρων για την τετρακίνητη έκδοση.

Το αμάξωμα είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό με πολύ χαρακτήρα και ξεχωριστές λεπτομέρειες όπως για παράδειγμα τα πρωτότυπα φωτιστικά σώματα. Οι αναλογίες του αμαξώματος είναι αρκετά ισορροπημένες και με σπορτίφ διάσταση, ενώ στο πίσω μέρος το σχέδιο ολοκληρώνεται με ένα εντυπωσιακό τελείωμα της οροφής και πολύ φουτουριστικά φωτιστικά σώματα.

Το ιδιαίτερο σχέδιο του αμαξώματος συνεχίζεται και στο σαλόνι με ένα μίνιμαλ ταμπλό το οποίο έχει δύο ψηφιακές οθόνες 12 ιντσών, μία ως πίνακα οργάνων και μία για το infotainment. Εντυπωσιακός είναι και ο επιλογέας ταχυτήτων, ενώ στο σαλόνι τις εντυπώσεις κερδίζουν το πολύ ιδιαίτερο τιμόνι, το πληθωρικό head-up-display αλλά και ένα εξαιρετικό ηχοσύστημα με την υπογραφή της γνωστής Meridian το οποίο αποτελείται από 14 ηχεία.

Οι επιλογές σε συνδυασμούς κινητήρων και μπαταριών είναι πολλές. Η αρχική έκδοση εφοδιάζεται με την μπαταρία των 58 kWh και ένα μοτέρ 170 ίππων και 350 Nm ροπής. Η έκδοση με τετρακίνηση και ένα δεύτερο μοτέρ ανεβάζει την ισχύ στα 235 άλογα και 605 Nm ροπή. Στην μεγάλη μπαταρία των 77,4 kWh υπάρχει η έκδοση με ένα μοτέρ στα 228 άλογα και 350 Nm ροπή και η τετρακίνητη με 325 άλογα και 605 Nm ροπή. Στην κορυφή της γκάμας όπως προαναφέραμε βρίσκεται η έκδοση GT.

To ΕV6 παρέχει την δυνατότητα φόρτισης στα 400V και 800V μειώνοντας έτσι δραματικά τον χρόνο φόρτισης. Έχει επίσης και ένα ιδιαίτερα εξελιγμένο σύστημα ψύξης-θέρμανσης που επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κρατά την μπαταρία στην σωστή θερμοκρασία, αυξάνοντας σημαντικά την αυτονομία του. Υπάρχει επίσης και σύστημα ανάκτησης της ενέργειας σε έξι στάδια έντασης. Το EV6 θα ξεκινήσει να πωλείται σταδιακά σε αρκετές αγορές του κόσμου μετά το καλοκαίρι.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured