Σύνδεση

Citroen

Καθυστερεί το νέο Citroen C3 λόγω λογισμικού

Η Stellantis αντιμετωπίζει καθυστερήσεις στο λανσάρισμα του πολύ σημαντικού νέου της ηλεκτρικού οχήματος στην Ευρώπη, του Citroen e-C3, λόγω προβλημάτων λογισμικού κατά τη διάρκεια των τελικών δοκιμών.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Automotive News Europe, η κυκλοφορία του e-C3, που αρχικά είχε προγραμματιστεί για το δεύτερο τρίμηνο του έτους, οι παραδόσεις του, με τιμή 23.300 ευρώ, θα ξεκινήσουν τώρα μετά το καλοκαίρι. Η εταιρεία διαθέτει επί του παρόντος 30.000 παραγγελίες για το e-C3.

Το νέο SUV της Peugeot e-3008 αντιμετωπίζει επίσης καθυστερήσεις στην παραγωγή λόγω προβλημάτων με εξαρτήματα στην ηλεκτρική μονάδα ισχύος του. Αυτές οι αναποδιές αυξάνουν την πίεση στον διευθύνοντα σύμβουλο της Stellantis Carlos Tavares, καθώς τα παλαιότερα μοντέλα και οι υψηλές τιμές έχουν οδηγήσει τους καταναλωτές προς τους ανταγωνιστές.

Η μετοχή της Stellantis έχει τη δεύτερη χειρότερη απόδοση μεταξύ των εισηγμένων αυτοκινητοβιομηχανιών παγκοσμίως φέτος. Πρόσφατες οικονομικές εκθέσεις έδειξαν σημαντική πτώση στα καθαρά κέρδη του πρώτου εξαμήνου, επιτείνοντας τις ανησυχίες.

Η Stellantis είχε ως στόχο να αντιμετωπίσει τον αυξανόμενο ανταγωνισμό από τους κινέζους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων προωθώντας το σλοβακικής κατασκευής e-C3.

Το e-C3 αναμενόταν να φτάσει στους καταναλωτές πολύ πριν από τον κύριο ανταγωνιστή του, το Renault R5, με τιμή 33.490 ευρώ. Ωστόσο, και τα δύο μοντέλα θα ανταγωνίζονται τώρα για μερίδιο αγοράς περίπου την ίδια περίοδο, εντείνοντας τον ανταγωνισμό.

Τα προβλήματα του λογισμικού δεν αφορούν μόνο την Stellantis. Τα προβλήματα της Volkswagen καθυστέρησαν την ηλεκτρική Porsche Macan κατά δύο χρόνια και επηρέασαν το VW ID.3.

Ομοίως, η Volvo Cars ανέβαλε την παραγωγή του ηλεκτρικού SUV EX90 και η General Motors ανέστειλε τις πωλήσεις του ηλεκτρικού Chevrolet Blazer λόγω προβλημάτων στην οθόνη infotainment.

Η Stellantis παλεύει επίσης με τις προκλήσεις του ποιοτικού ελέγχου, αντιμετωπίζοντας πολυάριθμες ανακλήσεις στην Ευρώπη λόγω ελαττωματικών αερόσακων και στις ΗΠΑ για παράπονα σχετικά με το σβήσιμο του κινητήρα και προβλήματα λογισμικού που επηρεάζουν τις κάμερες οπισθοπορείας.

Η εταιρεία σχεδιάζει να περικόψει περισσότερες από 1.200 θέσεις εργασίας μηχανικών στις ΗΠΑ, την Ευρώπη και την Κίνα, εν μέσω αυξημένου κυβερνητικού ελέγχου, ιδίως στην Ιταλία.

Ο διευθύνων σύμβουλος Carlos Tavares, το συμβόλαιο του οποίου εκτείνεται μέχρι το 2026, θα περάσει το καλοκαίρι στις ΗΠΑ για να εφαρμόσει διορθωτικά μέτρα, όπως η μείωση της παραγωγής, η μείωση των τιμών και η αναβίωση των μοντέλων Dodge Charger και Challenger για να ανακτήσει μερίδιο αγοράς και να μειώσει τα επίπεδα αποθεμάτων στην πιο κερδοφόρα αγορά του ομίλου.

Γιατί οι Γερμανοί δεν αγοράζουν πια ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Featured

Έτσι θα είναι η νέα BMW X5

BMW

Πόσο θα κοστίζει το νέο Fiat Grande Panda;

Featured

Στον πάγο τα σχέδια της Mercedes για παραγωγή μπαταριών

Mercedes-Benz