Σύνδεση

Audi

ΥΒΡΙΔΙΚΟ AUDI A6 ΤΕΛΟΣ

Μπορεί τα υβριδικά να ευαγγελίζονται ως Η λύση για τη μείωση κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων, αλλά οι υποψήφιοι αγοραστές δεν έχουν πάντα την ίδια άποψη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το Audi A6 Hybrid, που στα 3 χρόνια παρουσία του και παρά τη γενικά καλή πορεία των υβριδικών εκδοχών των μοντέλων πολυτελείας δεν μπόρεσε να πουλήσει περισσότερες από 4.000 μονάδες.

Έτσι οι ιθύνοντες της γερμανικής εταιρείας αποφάσισαν να διακόψουν την παραγωγή του, ενώ το ακόμα πιο απογοητευτικό για την Audi είναι πως το 80% των έτσι κι αλλιώς μηδαμινών πωλήσεών του αφορούν την ασιατική αγορά. Οι Γερμανοί πόνταραν στις ΗΠΑ, αλλά εκεί οι αγοραστές έδειξαν ξεκάθαρα την προτίμησή τους στις εκδόσεις diesel του.

Το βέβαιο είναι πως το θέμα του υβριδικού Α6 δεν ήταν η ισχύς, καθώς η συνδυαστική απόδοση του δίλιτρου TFSI και του ηλεκτροκινητήρα των 33 kW φτάνει τα 245 άλογα.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δείτε πόσο κοστίζει το νέο Peugeot 2008 στη Γερμανία

Featured

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

To νέο Peugeot 2008 έγινε πιο SUV και πολύ πιο upper class

Featured

Νέα Skoda Octavia RS: με βενζίνη, diesel και plug-in υβριδική έκδοση

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup