Σύνδεση

Porsche

Ηλεκτροκίνηση με χρέωση και για την Porsche Taycan από το δίκτυο Ionity

 
Όσο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αυξάνονται τόσο θα αποκαλύπτεται και μία αναπόφευκτη πραγματικότητα: η φόρτισή τους θα έχει κόστος, και σε κάποιες περιπτώσεις σημαντικό.
 
Το δίκτυο φορτιστών Ionity που αναπτύσσεται στην Ευρώπη και πίσω από το οποίο βρίσκονται οι μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες (BMW, Daimler, Ford και VW) χρέωνε μέχρι τώρα 8 ευρώ για κάθε φόρτιση.
 
Από την 1η Φεβρουαρίου, η χρέωση αλλάζει, και φθάνει τα 0,79 ευρώ για κάθε kWh. Μία τιμή μάλλον υπερβολική, που φέρνει το κόστος φόρτισης αρκετά κοντά σε ένα κινητήρα εσωτερικής καύσης (και πάντως πολύ μακριά από την δωρεάν φόρτιση που έχουν όλοι στο μυαλό τους).
 
Η κάθε εταιρία που θέλει να συνεργαστεί με το δίκτυο Ionity κάνει ειδικές συμφωνίες, όπως η Αudi με το e-Tron για το οποίο υπάρχει μία στάνταρ συνδρομή για το πλάνο φόρτισης ενώ οι χρεώσεις αλλάζουν ανάλογα με τον τύπο φορτιστή που θα επιλέξεις.
 
Για την Taycan η Porsche τα κατάφερε πολύ καλύτερα, αφού συμφώνησε χρέωση 0,33 ευρώ ανά kWh, για τα τρία πρώτα χρόνια χρήσης του αυτοκινήτου. Μετά για να διατηρήσει κανείς την ίδια χρέωση θα πρέπει να κάνει ανανέωση του συμβολαίου, με κόστος στα 179 ευρώ ετησίως.
 
Όπως και να έχει πάντως η “φθηνή” ηλεκτροκίνηση αποδεικνύεται σιγά-σιγά ένας μύθος. Και όσο τα αυτοκίνητα θα πληθαίνουν στους δρόμους και οι απαιτήσεις για φόρτιση σε δημόσιους χώρους θα είναι μεγαλύτερες, τόσο και το κόστος παροχής αυτής της υπηρεσίας θα ανεβαίνει.
Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo