Ο αμερικανικός οργανισμός IHS (Insurance Institute for Highway Safety), που είναι κάτι ανάλογο του EuroNCAP οργάνωσε ένα crash test μικρών και μικρο- μεσαίων μοντέλων με μια επικάλυψη της τάξης του μόλις 25%. Αυτό σημαίνει πως το μεγαλύτερο ποσοστό των ζωνών παραμόρφωσης στο εμπρός μέρος της δομής των αυτοκινήτων που ελέγχθηκαν δεν μετέχουν στη διαδικασία απορρόφησης της ενέργειας. Υπενθυμίζουμε πως στα στάνταρ τεστ του EuroNCAP το αντίστοιχο ποσοστό επικάλυψης είναι της τάξης του 40% και η ταχύτητα 64 χλμ./ ώρα.
Τα αποτελέσματα του συγκεκριμένου crash test ήταν σε γενικές γραμμές απογοητευτικά, καθώς η δομή των περισσοτέρων αυτοκινήτων που ελέγχθηκαν δεν άντεξε στις πολύ μεγάλες δυνάμεις που ασκήθηκαν. Καλύτερο και ασφαλέστερο όλων αποδείχθηκε το Chevrolet Spark, τα αποτελέσματα για τα Mazda2, Kia Rio, Toyota Yaris και Ford Fiesta ήταν οριακά, ενώ για τα Mitsubishi Mirage (Space Star στην Ευρώπη), Nissan Versa, Toyota Prius C, Hyundai Accent, Fiat 500 and Honda Fit (Jazz) ήταν κρίσιμα. Εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε πως το IHS δεν έχει βαθμολογία όπως το EuroNCAP αλλά τέσσερις χαρακτηρισμούς (καλό, αποδεκτό, οριακό, φτωχό), όπως μπορείτε να δείτε και στον πίνακα αποτελεσμάτων που ακολουθεί.
Γιάννης Σκουφής