Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Η ΖΗΤΙΑΝΙΑ ΤΩΝ ΚΛΙΚ…

Στο internet πρακτικά ο καθένας μπορεί να γράψει ότι θέλει και επειδή όπως είπε ο επιθεωρητής Κάλαχαν «οι απόψεις είναι σαν τις κωλοτρυπίδες, ο καθένας έχει από μια», δεν υπάρχει όριο, ντροπή, φραγμός. Και αν απλά θες να εκθέσεις και εσύ τη δική σου κωλοτρυπίδα, έτσι για το γαμώτο, μικρό το κακό.

Τι γίνεται όμως αν υποτίθεται ότι είσαι site ενημερωτικό, ανεξαρτήτως τομέα ενασχόλησης και γράφεις ότι σου κατέβει με μόνο στόχο και σποπό τη ζητιανιά του κλικ; Αν ο τίτλος δεν έχει σχέση όχι μόνο με την πραγματικότητα, αλλά ούτε και με αυτά που ο ίδιος ο συντάκτης γράφει στο άρθρο;

Δεν γίνονται αυτά; Ρίξτε μια ματιά σε ένα χαρακτηριστικό άρθρο κάνοντας κλικ (χαχαχα…) εδώ, και θα καταλάβετε όχι μόνο ότι γίνονται αλλά ότι παραγίνονται και βέβαια αυτοί δεν είναι οι μόνοι ζητιάνοι. Υπάρχουν αθλητικά site που λίγο ασχολούνται με τον αθλητισμό και πολύ με το gossip, site αυτοκινήτου που ποντάρουν σε κώλους και βυζιά και σε ειδήσεις από τη στρατόσφαιρα της φαντασίας που τις ξέρουν μόνο οι ίδιοι, site που αναπαράγουν μόνο βλακείες για τη ζητιανιά των κλικ κ.λπ., κ.λπ…

Το θέμα βέβαια είναι πόσο ακόμα θέλουμε εμείς ως αναγνώστες όλων των παραπάνω για να κάνουμε το κλικ. Το ανάποδο…

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured