Σύνδεση

Volkswagen

VW: STOP ΣΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ DSG ΤΩΝ 10 ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ. ΙΔΑΝΙΚΕΣ ΟΙ 8 ΣΧΕΣΕΙΣ;

Έχουν περάσει περίπου 2 χρόνια από τη στιγμή που η VW είχε ανακοινώσει στο καθιερωμένο πια ετήσιο συμπόσιο κινητήρων της Βιέννης πως οι μηχανικοί της ασχολούνται με την εξέλιξη ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη (DSG) το οποίο θα έχει 10 ταχύτητες.

Φέτος και στην έκθεση της Φρανκφούρτης ανακοινώθηκε επίσημα πως το συγκεκριμένο πρότζεκτ εγκαταλείπεται, καθώς στην πορεία διαπιστώθηκε πως ένα τέτοιο κιβώτιο είναι αφενός ιδιαίτερα πολύπλοκο και αφετέρου ακριβό στην κατασκευή του. Ένας τρίτος παράγοντας και μάλλον τελικά ο πιο σημαντικός είναι και η αμφίβολη αποτελεσματικότητα των 10 σχέσεων. Η ZF, η γνωστή εταιρεία που προμηθεύει με κιβώτια πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες, μεταξύ αυτών και τη BMW, έχει ξεκαθαρίσει πως θεωρεί τις 8 σχέσεις ιδανικές, ενώ αποδεκτές είναι και οι 9με μια δόση υπερβολής.

Das 7-Gang Doppelkupplungsgetriebe DSG 250 Nm von Volkswagen

Οι απόψεις της ZF πάντως δεν εμποδίζουν τις GM και Ford να συνεργάζονται για την παραγωγή αυτόματων κιβωτίων 9 σχέσεων, τη Mercedes να διαθέτει το 9 GTronic σε συγκεκριμένα μοντέλα της και τις Hyundai Kia να εξελίσσουν το δικό τους 10τάχυτο.

Φυσικά η πράξη θα δείξει τι από όλα αυτά έχει κάποιο νόημα και θα καθιερωθεί.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Επιστροφή στη βενζίνη: Έρχεται το υβριδικό FIAT 500

FIAT

Suzuki: Το Vitara ανανεώθηκε – Πόσο κοστίζει

Featured

H BMW θα επιμείνει στους εμβληματικούς σπορ κινητήρες της

BMW

Lynk & Co: Το νέο 01 Plug-in Hybrid στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει

Featured