Δεν είναι μόνο οι αυτοκινητοβιομηχανίες που έχουν πληγεί από την πανδημία του κορονοϊού. Αντίστοιχα, αν όχι και περισσότερο, έχουν πληγεί οι εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες μετακίνησης, όπως είναι για παράδειγμα η Uber.
Μάλιστα η κατάσταση όπως διαμορφώνεται δεν δείχνει να την ευνοεί καθόλου. Και αυτό γιατί η start up εταιρεία βρισκόταν σε μια φάση έντονης ανάπτυξης η οποία διακόπτεται βίαια, γιατί όπως προαναφέραμε οι μετακινήσεις έχουν περιοριστεί στο ελάχιστο άρα αντίστοιχα έχει μειωθεί και ο τζίρος της, ενώ για το άμεσο μέλλον είναι εξαιρετικά αμφίβολο το αν οι άνθρωποι, από φόβο μην κολλήσουν, θα είναι πρόθυμοι να χρησιμοποιούν κοινόχρηστα οχήματα όπως αυτά της Uber.
Προς τιμή της εταιρείας είναι το ότι έχει πρόγραμμα στήριξης των οδηγών της και αυτό παρόλο που τα οικονομικά της δεδομένα δεν είναι καθόλου καλά. Και αυτό γιατί το πρώτο τρίμηνο του 2020 αναμένεται να καταγράψει ζημιές ύψους από 1,75 έως και 2,0 δισεκατομμύρια ευρώ.
Πάντως ακόμα και χωρίς την πανδημία του κορονοϊού πολύ δύσκολα θα είχε σημειώσει κέρδη, μιας και το τελευταίο τρίμηνο του 2019 το είχε κλείσει με ζημιές της τάξης των 1,02 δισεκατομμυρίων ευρώ.
