Στην Toyota είναι του ύψους ή του βάθους. Εκεί που μέχρι τώρα έχουν στη γκάμα τους μετά βίας ένας σπορ μοντέλο θα παρουσιάσουν σε λίγο καιρό και επίσημα τη Supra, ενώ κατά πάσα πιθανότητα θα ακολουθήσει και ένα ακόμα. Το οποίο θα είναι πιο μικρό σε σχέση με το GT86.
Θα πρόκειται δηλαδή για τα εισαγωγικό και κατά συνέπεια και πιο προσιτό σπορ μοντέλο της μεγάλης ιαπωνικής εταιρείας, ενώ η παρουσία τους εντάσσεται στη θέληση του προέδρου της Akio Toyoda η γκάμα των σπορ μοντέλων να αποτελείται από «τρια αδέρφια».
[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4266″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]
Μια πρώτη εικόνα του μικρού σπορ Toyota αποτελεί το S-FR, το πρωτότυπο της έκθεσης του Τόκιο το 2015, τα οποίο πέρα από περιορισμένες εξωτερικές διαστάσεις έχει μικρό βάρος και το συνδυασμό κινητήρα μπροστά και κίνησης πίσω, όπως οφείλει άλλωστε ένα σπορ μοντέλο, ανεξαρτήτως κατηγορίας που σέβεται τον εαυτό του. Ενδιαφέρον έχει πως το S-FR έχει και αγωνιστική εκδοχή που ξεχωρίζει με τα τονισμένα αεροδυναμικά της βοηθήματα.
Γιάννης Σκουφής