Οι προθέσεις του επικεφαλής της Toyota, του κ. Toyoda, είναι σαφείς: όχι άλλα βαρετά αυτοκίνητα και γρήγορες εκδόσεις για όλα τα μοντέλα της γκάμας. Φυσικά και για τη νέα Corolla, για την οποία ο αναπληρωτής υπεύθυνος σχεδιασμού της Toyota Toshio Kanei σε συνέντευξη του στο ολλανδικό AutoRAI είπε πως «μία Corolla GRMN είναι πολύ ρεαλιστική»
Φυσικά θα γίνουν και οι σχετικές έρευνες αγοράς, ενώ η εξέλιξή της θα γίνει από την Gazoo Racing. Το πιο σημαντικό είναι πως η γρήγορη Corolla ΔΕΝ θα είναι υβριδική, αλλά θα κινείται από μια turbo εκδοχή του συνόλου των 1.600 κυβικών που θα φτάνει τος 250 ίππους. Η επιλογή αυτή είναι απόλυτα λογική και κατανοητή, καθώς ειδικά το αυτόματο κιβώτιο CVT που χρησιμοποιεί η Toyota σε όλα τα υβριδικά της μοντέλα είναι, όπως έχουμε γράψει και στις εντυπώσεις μας από την 12η γενιά της Corolla, ασύμβατο με το σπορ προσανατολισμό.
Η Corolla GRMN θα παρουσιαστεί, καλώς εχόντων των πραγμάτων, σε δύο με τρία χρόνια.
Γιάννης Σκουφής

Μανο
05/03/2019 στις 09:20
Επιτελους
Αντώνης Κόλλιας
05/03/2019 στις 21:42
Ta ίδια ΑΚΡΙΒΩΣ είχε πεί ο Τογιόντα πριν 4-5 χρόνια στο Παρίσι όταν παρουσίαζε, μαζί με τον Μάκινεν, στο αγωνικό Γιάρις και δεν άλλαξε τίποτε στην φιλοσοφία της μάρκας ! Και άλλη μια φορά είχε ξαναπεί πάλι τα ίδια γύρω στο 2004 -2007 ! Μ’ άλλα λόγια μας δουλεύει κανονικά !