Σύνδεση

Featured

Η θρυλική Hispano Suiza επέστρεψε με το Maguari HS1 GTC των 1.100 ίππων

H Hispano Suiza, η θρυλική ισπανική εταιρεία των υπερ- πολυτελών μοντέλων που έχει δραστηριοποιηθεί μέχρι το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο επανέρχεται στο προσκήνιο όχι με μια λιμουζίνα ή ένα σπορ κουπέ όπως στο ένδοξη παρελθόν αλλά με ένα σούπερ σπορ μοντέλο. Το Hispano Suiza Maguari HS1 GTC, το όνομα του οποίου -αν έχετε απορίες…- προέρχεται από έναν πελαργό που ζει στη Νότιο Αφρική.

Αυτός είναι και ο λόγος που στη μάσκα αλλά και στα πίσω φτερά -όλο το αμάξωμα είναι από ανθρακονήματα και από τη στιγμή που η παραγωγή είναι περιορισμένη και γίνεται από καροσερία κάθε υποψήφιος αγοραστής μπορεί να προσθέσει τη δική του προσωπική νότα- υπάρχει και ένας πελαργός ως σήμα.

Τις αεροπορικές καταβολές της μάρκας που στο (μακρινό) παρελθόν κατασκεύαζε και αεροπορικούς κινητήρες -ο πρώτος της είχε παρουσιαστεί πριν από 100 ολόκληρα χρόνια- ο σχεδιαστής του Maguari HS1 GTC Olivier Boulay τις τίμησε στη διαμόρφωση της μάρκας που παραπέμπει σε φτερά.

Η καινούργια Hispano Suiza χρησιμοποιεί το πλαίσιο και τον V10 των 5.200 κυβικών της Lamborghini Huracan, ο οποίος όπως για την περίσταση δεν είναι ατμοσφαιρικός αλλά bi turbo. Έτσι η απόδοσή του φτάνει τους 1.100 ίππους, με αποτέλεσμα το 0-100 να είναι υπόθεση μόλις 2,8 δευτερολέπτων και η τελική ταχύτητα να φτάνει τα 380 χλμ./ ώρα.

Γιάννης Σκουφής

[ngg src=”galleries” ids=”4549″ display=”basic_thumbnail”]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo