Σύνδεση

Buick

ΟΙ ΠΡΕΜΙΕΡΕΣ ΤΗΣ ΣΑΓΚΑΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ

Μπορεί η έκθεση της Σαγκάης να έχει αποκτήσει τα τελευταία χρόνια διεθνή χαρακτήρα όμως αρκετά από τα μοντέλα της που παρουσιάζονται εκεί επίσημα προορίζονται μόνο για την εγχώρια αγορά. Ή πολύ σπάνια θα τα δούμε στους ευρωπαϊκούς δρόμους. Πόσο μάλλον στους ελληνικούς.

Τα πιο ενδιαφέροντα από αυτά είναι τα ακόλουθα:

Nissan Lannia

Προορίζεται αποκλειστικά για την κινεζική αγορά, ενώ χάρη και στο τύπου liftback αμάξωμά του στοχεύει σε ένα πιο νεανικό κοινό, σύμφωνα με τους Ιάπωνες. Η μάσκα σχήματος V είναι από εντυπωσιακή έως υπερβολική και στο εσωτερικό υπάρχει μέχρι και flat bottom τιμόνι, που μαζί με το χρώμα τονίζει το σπορ στοιχείο. Το σύστημα πολυμέσων έχει εξελιχθεί αποκλειστικά για την Κίνα, ενώ δίπλα στο Lannia υπάρχει και μια ακόμα παγκόσμια πρεμιέρα για τη Nissan, το Murano Hybrid με κινητήρας βενζίνης turbo 2.500 κυβικών και ηλεκτροκινητήρα 15 kW.

Lexus ES

Το μεγάλο Lexus ανανεώθηκε και τον D4 των 2.000 κυβικών αποκτά και τετρακύλινδρο κινητήρα, με τον οποίο θα είναι διαθέσιμο σε Κίνα, Ρωσία και Ταιβάν. Για τις ΗΠΑ υπάρχει ο V6 των 3.500 κυβικών, καθώς και η υβριδική έκδοση με τον βενζινοκινητήρα των 2,5 λίτρων.

Buick Verano

Η GM τα πάει πολύ καλά στην Κίνα, κυρίως μέσω της Buick και για αυτό παρουσίασε ένα οικογενειακό μοντέλο με τετρακύλινδρο SIDI κινητήρα 1.500 κυβικών που αποδίδει 170 άλογα. Αυτή είναι η 2η γενιά του μοντέλου που προορίζεται μόνο για την Κίνα με πλαίσιο ειδικά μελετημένο για τους εκεί δρόμους και με λάστιχα Continental MC5.

BUICK-VENAVO

Venucia VOW

Ακόμη και στην Κίνα δεν μπορούν να αγνοήσουν την τάση προς τα crossover και η κινεζική Venucia παρουσίασε ένα πρωτότυπο με τον χαρακτηρισμό του «trendy». Εδώ να πούμε πως η Venucia έχει δημιουργηθεί από την συμπραξία DFL-PV στην οποία μετέχουν η Dongfeng (η εταιρία που κατέχει το μεγαλύτερο ποσοστό του ομίλου PSA) και η Nissan.

Cadillac CT6 PHEV

Η νέα λιμουζίνα της Cadillac αποκτά και υβριδική plug-in έκδοση η οποία παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Σαγκάη. Το σύστημα πρόωσης με μπαταρίες ιόντων λιθίου χωρητικότητας 18,4 kWh τροφοδοτεί 2 ηλεκτροκινητήρες ο οποίοι συνδυάζονται με ένα τετρακύλινδρο turbo βενζίνης 2.000 κυβικών. Το όλο σύστημα πρόωσης έχει συνδυαστική ισχύς 340 ίππων, ενώ οι πωλήσεις σε Κίνα και Αμερική θα ξεκινήσουν μέσα στην χρονιά.

Cadillac-CT6

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured