Η αρχή έγινε το 1997, πρώτα με το Coaster Hybrid EV και στη συνέχεια με το Prius, που αποτελεί τη βάση των υβριδικών της Toyota. Από τότε και μέσα στη 20ετία που έχει περάσει η υβριδική γκάμα της ιαπωνικής εταιρείας αποτελείται από 33 διαφορετικά μοντέλα τα οποία πωλούνται σε περισσότερες από 90 χώρες στον κόσμο.
Όσο για τις συνολικές πωλήσεις τους μέχρι στιγμής έχουν ξεπεράσει τον αριθμό ορόσημο των 10 εκατομμυρίων, μιας και την 31η Δεκεμβρίου του 2016 ανέρχονται σε 10.050.000. Ιδιαίτερα ενδιαφέρον είναι πως τα 9 εκατομμύρια πωλήσεις είχαν συμπληρωθεί μόλις τον Απρίλιο του 2016, γεγονός που σημαίνει ότι μέσα σε 7 περίπου μήνες πουλήθηκαν σε όλο τον κόσμο 1.000.000 υβριδικά Toyota.
Από αυτά τα 10 εκατομμύρια τα 3,9 αντιστοιχούν στο Prius, ενώ ο επόμενος στόχος είναι τα 15 εκατομμύρια υβριδικά έως το 2020. Σε ότι αφορά τις επιπτώσεις στον περιβάλλον, σύμφωνα με την Toyota, η κυκλοφορία των υβριδικών της μοντέλων μείωσε τις εκπομπές CO2 όλα αυτά τα χρόνια κατά 77 εκατομμύρια τόνους.
Γιάννης Σκουφής
