Σύνδεση

Toyota

AYTO EINAI TO NEO TOYOTA PRIUS PLUG-IN ME KATANΑΛΩΣΗ… 1 ΛΙΤΡΟ/100 ΧΛΜ.!

Έχοντας φθάσει στην τέταρτη κιόλας γενιά του, το Prius δεν είναι μόνο ο πρωτοπόρος των υβριδικών μοντέλων αλλά και ένα απόλυτα ολοκληρωμένο και πρακτικό αυτοκίνητο βελτιωμένο αισθητά εκεί που οι παλαιότερες εκδόσεις υστερούσαν. Αυτό που έλειπε από την γκάμα του ήταν μία έκδοση Plug In και αυτή παρουσίασε μόλις η Toyota για τις Ευρωπαϊκές αγορές.

Για τη νέα αυτή έκδοση του αυτοκινήτου με την Plug-In διάταξη η Toyota ανακοινώνει κάποιες “εξωπραγματικές” τιμές σε ότι αφορά τις οικολογικές του επιδόσεις, με την κατανάλωση να είναι στο μόλις… 1 λίτρο/100 χλμ και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα να πέφτουν στα απίστευτα 22 γραμ/χλμ.

2017-Toyota-PriusPHEV-07

Για την κίνηση της συγκεκριμένης έκδοσης χρησιμοποιείται η ίδια διάταξη και με τα υπόλοιπα Prius, δηλαδή ένας κινητήρας 1,8 λίτρων και μία μπαταρία που ανέβηκε από τα 4,4 στα 8,8 kWh. Ο συνδυασμός τους οδηγεί σε μία συνολική απόδοση των 122 ίππων με τις επιδόσεις να είναι 11,1 δευτερόλεπτα για το 0-100 και την τελική ταχύτητα να φθάνει στα 162 χλμ/ώρα. Η φόρτιση της μπαταρίας διαρκεί κοντά στις 5 ώρες μέσω μιας κανονικής πρίζας, αλλά μόλις 2 ώρες σε διαδικασία fast charging.

2017-Toyota-PriusPHEV-09

Στην συγκεκριμένη έκδοση υπάρχει η δυνατότητα πλήρους ηλεκτρικής κίνησης για περίπου 50 χιλιόμετρα με την μέγιστη ταχύτητα σ’ αυτή την περίπτωση να περιορίζεται στα 135 χλμ/ώρα. Επίσης υπάρχουν τέσσερις τύποι για την λειτουργία της υβριδικής διάταξης (ΗV Mode, EV Mode, EV City και την καινούργια Battery Charge) ενώ παράλληλα υπάρχουν και τρεις ρυθμίσεις για την οδήγηση: Normal, Power και Eco.

2017-Toyota-PriusPHEV-44

Μία ακόμα ενδιαφέρουσα προσθήκη είναι η παρουσία ηλιακού πάνελ στην οροφή, η οποία μπορεί να συλλέξει ηλεκτρική ενέργεια που αντιστοιχεί σε 3 χιλιόμετρα ημερησίως (ή πάνω από 1.000 χιλιόμετρα τον χρόνο) με πλήρως ηλεκτρική λειτουργία. Αξιοσημείωτη δουλειά έχει γίνει και στην μείωση του βάρους όπως για παράδειγμα με τη χρήση ενισχυμένου με ανθρακόνημα πλαστικού για την πίσω πόρτα (μία πρωτιά για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία όπως λέει η Toyota) έτσι ώστε να μειωθεί ακόμα περισσότερο η κατανάλωση.

Πέρα από τη νέα υβριδική διάταξη, το Prius PHEV έχει και αρκετές διαφοροποιήσεις στο αμάξωμα, κυρίως στα φωτιστικά σώματα εμπρός πίσω και στην μάσκα, καθιστώντας το εμφανώς διαφορετικό από τα αντίστοιχα “κανονικά” Prius. Οι αλλαγές αυτές έχουν βελτιώσει ακόμα περισσότερο την αεροδυναμική του η οποία βρίσκεται πλέον στο 0,25.

Η Toyota προχώρησε επίσης σε επιλεγμένες βελτιώσεις στο συγκεκριμένο μοντέλο σε ότι αφορά την ανάρτηση με νέα αμορτισέρ και ελατήρια ώστε να βελτιωθεί το κράτημα αλλά και η άνεση, ενώ η εμπρός αντιστρεπτική έχει πλέον μεγαλύτερη διάμετρο έτσι ώστε το αυτοκίνητο να αποκτήσει πιο ακριβή οδική συμπεριφορά.

2017-Toyota-PriusPHEV-41

 

Οι μηχανικοί επίσης έκαναν σημαντική προσπάθεια να περιορίσουν και τα επίπεδα θορύβου και άνεσης στο νέο Prius βελτιώνοντας τα επίπεδα NVH, με επιλεγμένες επεμβάσεις στο παρμπρίζ και χρήση ειδικών υλικών για την απομόνωση των θορύβων του κινητήρα μακριά από την καμπίνα.

Από εκεί και πέρα έχουμε ένα πολύ καλά εξοπλισμένο όχημα με όλα τα σύγχρονα συστήματα άνεσης και ασφάλειας που έχουν και τα Prius της υπόλοιπης γκάμας. Για τις Ευρωπαϊκές αγορές, δεν θα υπάρχει η οθόνη των 11,6 ιντσών αλλά μία μικρότερη των 8 ιντσών με ανανεωμένα γραφικά, ενώ εμπρός από τον οδηγό θα υπάρχουν οι δύο μικρότερες οθόνες των 4,2 ιντσών.

2017-Toyota-PriusPHEV-34

Στον εξοπλισμό συμπεριλαμβάνονται εκτός των άλλων το Έξυπνο Σύστημα Υποβοήθησης Παρκαρίσματος της Toyota, και όλο το πακέτο με την ονομασία “Safety Sense” της Toyota στο οποίο περιλαμβάνονται συστήματα όπως το Pre-Collision με αναγνώριση πεζών, ένα εξελιγμένο Adaptive Cruise Control κ.λπ.

Το Plug In Prius θα παρουσιαστεί επίσημα στην Γενεύη ενώ οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν άμεσα στις ευρωπαϊκές αγορές σε τιμές που δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί, αν και αναμένεται μία μικρή επιβάρυνση σε σχέση με την υπόλοιπη γκάμα.

Παναγιώτης Τριτάρης

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured