Σύνδεση

Featured

Πόσα κιλά χάνουν οι πιλότοι κατά τη διάρκεια του Γκραν Πρι της Σιγκαπούρης;

To Γκραν Πρι της Σιγκαπούρης (Κυριακή 15:10) παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον όχι μόνο γιατί διεξάγεται βράδυ και η πίστα με τις 23 στροφές (14 αριστερές και 9 δεξιές) και την ευθεία τα 800 μέτρων είναι ιδιαίτερα απαιτητική αλλά και γιατί είναι πολύ σκληρό για τους οδηγούς.

Ο λόγος δεν είναι άλλος από τις καιρικές συνθήκες: παρόλο που ο αγώνας διεξάγεται όπως προαναφέραμε βράδυ η μέση θερμοκρασία είναι πάν από τους 30 βαθμούς Κελσίου και η μέση υγρασία είναι φτάνει το 80%. Συνδυασμός τραγικός ακόμα και αν δεν κάνεις τίποτα, πόσο μάλλον όταν πρέπει να οδηγήσεις στο όριο..

Μέχρι να μπουν στο μονοθέσιό τους ή στα διαλείμματα των δοκιμών οι πιλότοι φορούν ειδικά γιλέκα με διπλά τοιχώματα που έχουν παγωμένο υγρό που απλά τους κάνουν να νοιώσουν λίγο πιο άνετα ή μπαίνουν, από 5 έως 20 λεπτά, ανάλογα με το χρόνο που έχουν στη διάθεσή τους, σε μια μεγάλη πλαστική «μπανιέρα» που βρίσκεται κάπου στα πιτ και είναι γεμάτη με νερό με πάγο.

Στον αγώνα όμως και όταν η θερμοκρασία στο κόκπιτ φτάνει τους 60 βαθμούς -συνθήκες σάουνας δηλαδή- και φορούν τις πυρίμαχες φόρμες και τα κράνη δεν μπορούν να κάνουν κάτι περισσότερο από το να ανοίξουν ελάχιστα τη ζελατίνα του κράνους τους για να μπει λίγος αέρας. Καυτός φυσικά…

Και να πίνουν συνεχώς υγρά από τα ειδικά μπουκάλια τους, παρόλο που αν και είναι αρχικά παγωμένα μέσα σε λίγα λεπτά έχουν φτάσει τη θερμοκρασία καφέ φίλτρου που μόλις έχει φτιαχτεί. Η λήψη υγρών είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητη, μιας και κατά τη διάρκεια του Γκραν Πρι κάθε οδηγός θα χάσει κατά μέσο όρο και λόγω της εφίδρωσης 3 κιλά.

Υγρά πρέπει να πίνουν διαρκώς και οι μηχανικοί στα πιτ, όπου η θερμοκρασία φτάνει χαλαρά τους 40 βαθμούς.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup