Σύνδεση

Featured

Πόσα κιλά χάνουν οι πιλότοι κατά τη διάρκεια του Γκραν Πρι της Σιγκαπούρης;

To Γκραν Πρι της Σιγκαπούρης (Κυριακή 15:10) παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον όχι μόνο γιατί διεξάγεται βράδυ και η πίστα με τις 23 στροφές (14 αριστερές και 9 δεξιές) και την ευθεία τα 800 μέτρων είναι ιδιαίτερα απαιτητική αλλά και γιατί είναι πολύ σκληρό για τους οδηγούς.

Ο λόγος δεν είναι άλλος από τις καιρικές συνθήκες: παρόλο που ο αγώνας διεξάγεται όπως προαναφέραμε βράδυ η μέση θερμοκρασία είναι πάν από τους 30 βαθμούς Κελσίου και η μέση υγρασία είναι φτάνει το 80%. Συνδυασμός τραγικός ακόμα και αν δεν κάνεις τίποτα, πόσο μάλλον όταν πρέπει να οδηγήσεις στο όριο..

Μέχρι να μπουν στο μονοθέσιό τους ή στα διαλείμματα των δοκιμών οι πιλότοι φορούν ειδικά γιλέκα με διπλά τοιχώματα που έχουν παγωμένο υγρό που απλά τους κάνουν να νοιώσουν λίγο πιο άνετα ή μπαίνουν, από 5 έως 20 λεπτά, ανάλογα με το χρόνο που έχουν στη διάθεσή τους, σε μια μεγάλη πλαστική «μπανιέρα» που βρίσκεται κάπου στα πιτ και είναι γεμάτη με νερό με πάγο.

Στον αγώνα όμως και όταν η θερμοκρασία στο κόκπιτ φτάνει τους 60 βαθμούς -συνθήκες σάουνας δηλαδή- και φορούν τις πυρίμαχες φόρμες και τα κράνη δεν μπορούν να κάνουν κάτι περισσότερο από το να ανοίξουν ελάχιστα τη ζελατίνα του κράνους τους για να μπει λίγος αέρας. Καυτός φυσικά…

Και να πίνουν συνεχώς υγρά από τα ειδικά μπουκάλια τους, παρόλο που αν και είναι αρχικά παγωμένα μέσα σε λίγα λεπτά έχουν φτάσει τη θερμοκρασία καφέ φίλτρου που μόλις έχει φτιαχτεί. Η λήψη υγρών είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητη, μιας και κατά τη διάρκεια του Γκραν Πρι κάθε οδηγός θα χάσει κατά μέσο όρο και λόγω της εφίδρωσης 3 κιλά.

Υγρά πρέπει να πίνουν διαρκώς και οι μηχανικοί στα πιτ, όπου η θερμοκρασία φτάνει χαλαρά τους 40 βαθμούς.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo