Το 2010 η Pagani Zonda R πέτυχε στο Nuerburgring χρόνο 6:47, γεγονός που την κατέτασσε μεταξύ των πιο γρήγορων αυτοκινήτων στην Πράσινη Κόλαση. Τώρα έρχεται η τελευταία όλων των Zonda, η Revolucion να πετύχει ένα εξωπραγματικό 6:30’. Η επίδοση δεν έχει μεν ανακοινωθεί επίσημα από την Pagani, όμως ένας από τους κατόχους του αυτοκινήτου, ο συλλέκτης και φυσικά εκατομμυριούχος Kris Singh, πόσταρε μια φωτογραφία της δικής του Zonda Revolucion γράφοντας «ο καινούργιος βασιλιάς του Nuerburgring».
Από τη στιγμή πάντως που η Zonda Revolucion έχει κατασκευαστεί μόλις 5 φορές και έχει σχεδιαστεί σαν αυτοκίνητο πίστας που επιπρόσθετα χρησιμοποιεί και αγωνιστικά ελαστικά δεν μπορεί ακόμα να πει κανείς ότι είναι και η νέα κάτοχος του ρεκόρ για αυτοκίνητα παραγωγής στο Nuerburgring.
Πόσο σημαντικό είναι το τελευταίο; Για όσους ασχολούνται με τα ρεκόρ σίγουρα για όλους τους άλλους που μένουν στην ουσία λιγότερο. Για αυτούς μετράει ο χρόνος ανεξάρτητα από το αν θεωρηθεί αυτοκίνητο παραγωγής ή όχι. Η συγκεκριμένη Zonda πάντως ζυγίζει μόλις 1.070 κιλά, κινείται από τον ατμοσφαιρικό V12 των 6.000 κυβικών της AMG που χρησιμοποιεί η Pagani και ο οποίος εδώ έχει φτάσει τα 810 άλογα και τα 730 Nm.
Φυσικά διαθέτει φουλ αεροδυναμικό πακέτο, φρένα από ανθρακονήματα με τεχνολογία από Φόρμουλα 1 και ταμπελάκι τιμής που γράφει τουλάχιστον 2,2 εκατομμύρια ευρώ.
Γιάννης Σκουφής
