H General Motors αναδιοργανώνει την παρουσία της στις αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται και έτσι στα πλαίσια αυτής της διαδικασίας η Opel θα αποχωρήσει πλήρως από την αγορά της Κίνας. Όπου δεν έχει κατορθώσει να καθιερωθεί, μιας και πέρυσι μπόρεσε να πουλήσει μόλις 4.385 αυτοκίνητα, από ένα δίκτυο 22 αντιπροσώπων.
Στη Κίνα θα συνεχίσει να εκπροσωπεί τη GM η Buick, η οποία αποδεικνύεται ιδιαίτερα επιτυχημένη καθώς στο ίδιο χρονικό διάστημα οι πωλήσεις της έφτασαν τις 810.000 αυτοκίνητα, ενώ το δίκτυό της αποτελείται από 650 σημεία πώλησης. Μάλιστα με τα σήματα της Buick θα πωλούνται στο μέλλον στην Κίνα και τα Opel Insignia, Astra και Mokka.
Παράλληλα η Opel ανακοίνωσε και την ενίσχυση των παραγωγικών δυνατοτήτων στην ευρωπαϊκή της έδρα, το Ruesselsheim, όπου τα επόμενα χρόνια θα κατασκευάζεται και ένα ακόμα μοντέλο. Παρόλο που δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα τίποτα το πιθανότερο είναι πως πρόκειται για ένα μεγάλο crossover που θα αποτελέσει τη ναυαρχίδα της μάρκας.
Γιάννης Σκουφής