Σύνδεση

Cadillac

H OPEL ΚΟΥΝΑΕΙ ΜΑΝΤΗΛΙ ΣΤΗ ΡΩΣΙΑ

Η GM προχωρά, όπως δείχνουν τα πράγματα, στο δεύτερο στάδιο της…

Η GM προχωρά, όπως δείχνουν τα πράγματα, στο δεύτερο στάδιο της αναδιάρθρωσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή ήπειρο. Έτσι μετά την αποχώρηση της Chevrolet προκειμένου να πριμοδοτηθεί η Opel αλλάζει το επιχειρηματικό της μοντέλο στη Ρωσία.

Αυτό στην πράξη σημαίνει πως η Chevrolet θα ελαχιστοποιήσει την παρουσία της στη Ρωσία, η Opel θα αποχωρήσει πλήρως και η GM θα εστιάσει στην premium κατηγορία, δηλώνοντας το παρόν με τα μοντέλα της Cadillac, με το Tahoe της Chevrolet και με τα σπορ Corvette και Camaro.

CADILLAC-RUSSIA

Παράλληλα μέχρι τα μέσα του 2015 το εργοστάσιο GM Auto στην Αγία Πετρούπολη θα σταματήσει την παραγωγή και θα οδηγηθεί σε παύση, ενώ θα διακοπεί και η συμβατική συναρμολόγηση μοντέλων της Chevrolet στο GAZ πριν το τέλος της χρονιάς. Αντίθετα η κοινοπραξία GM- AVTOVAZ θα συνεχίσει να κατασκευάζει και να εμπορεύεται την τρέχουσα γενιά του Chevrolet NIVA.

CHEVROLET RUSSIA

«Έπρεπε να πάρουμε αποφασιστικά μέτρα στη Ρωσία για να προστατεύσουμε την επιχείρησή μας. Επιβεβαιώνουμε τις προβλέψεις μας για επιστροφή των Ευρωπαϊκών δραστηριοτήτων μας στην κερδοφορία το 2016 και εμμένουμε στους μακροπρόθεσμους στόχους μας, όπως αυτοί ορίζονται στη στρατηγική μας DRIVE!2022» λέει ο ισχυρός άντρας της Opel κ. Karl Thomas Neumann. Μέχρι το 2022, η εταιρεία σχεδιάζει να αυξήσει το μερίδιό της στο σύνολο της Ευρωπαϊκής αγοράς στο 8% και να επιτύχει ένα περιθώριο κέρδους 5%.

Σαν αποτέλεσμα της απόφασης για την αλλαγή του επιχειρηματικού μοντέλου στη Ρωσία, η GM εκτιμά ότι θα καταγράψει καθαρές ειδικές δαπάνες –περιλαμβάνουν κίνητρα πωλήσεων, αναδιοργάνωση δικτύου διανομέων, ακυρώσεις συμβάσεων και αποζημιώσεις διακοπής εργασιακών σχέσεων- ύψους έως και 600 εκατομμυρίων δολαρίων για το πρώτο τρίμηνο του 2015, με τα 200 εκατομμύρια να μην αφορούν χρηματοοικονομικές δαπάνες.

«Αυτή η αλλαγή του επιχειρηματικού μοντέλου μας στη Ρωσία γίνεται στο πλαίσιο της παγκόσμιας στρατηγικής  μας για τη διασφάλιση μακροπρόθεσμης βιωσιμότητας στις αγορές που δραστηριοποιούμαστε,» δήλωσε ο πρόεδρος της GM, Dan Ammann. «Με αυτή την απόφαση αποφεύγεται σημαντική επένδυση σε μία αγορά με ιδιαίτερα δύσκολες μακροπρόθεσμες προοπτικές».

Περικλής Στέφος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε πως είναι στο εσωτερικό του βυθισμένου πλοίου της Hyundai που μετέφερε αυτοκίνητα (Video)

Featured

Tρελή ζήτηση για ένα Toyota RAV4 με αμερικάνικo στυλ της δεκαετίας του ’80

Featured

Αυτό θα είναι το νέο τζιπ του Ελληνικού Στρατού; Αντικαταστάτης αυτών της Mercedes;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup