Σύνδεση

BMW

Η νέα, ηλεκτρική BMW iX1 δοκιμάζεται εντατικά

Το φθινόπωρο η BMW θα παρουσιάσει τη νέα γενιά του πιο μικρού SUV της γκάμας της, της Χ1. Στην πορεία θα παρουσιαστεί και η ηλεκτρική εκδοχή της, η iX1, η οποία δοκιμάζεται ήδη εντατικά σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του κόσμου. Και στον αρκτικό κύκλο, παράλληλα με τις συμβατικές αλλά και τις plug-in υβριδικές εκδόσεις.

Η iX1 θα κινείται από την πέμπτη γενιά του ηλεκτρικού συστήματος πρόωσης της eDrive της γερμανικής εταιρείας, ενώ η εξελιγμένη τεχνολογία της μπαταρίας επιτρέπει τη γρήγορη φόρτισή της αλλά και την υψηλή απόδοσή της ακόμα και με εξαιρετικά χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες.

Αναλυτικά στοιχεία θα ανακοινωθούν στην πορεία, ενώ μέχρι στιγμής γνωρίζουμε πως η μέση κατανάλωση ενέργειας κατά WLTP θα κυμαίνεται από 17,3 έως 18,4 kWh ανά 100 χιλιόμετρα και η αυτονομία από 413 έως 438 χιλιόμετρα. Από τα δύο αυτά νούμερα συμπεραίνουμε πως η (καθαρή) ενεργειακή χωρητικότητα της μπαταρίας θα πρέπει να είναι γύρω στις 76 kWh.

Οι τετρακίνητες εκδόσεις -η βάση για όλες τις εκδόσεις θα είναι το πλαίσιο FAAR- θα έχουν από έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα και φυσικά μεγαλύτερη συνδυαστική ισχύ.

Από κει και πέρα το εσωτερικό θα ακολουθεί, εκτός απροόπτου τη λογική των τελευταίων (ηλεκτρικών) μοντέλων της BMW που κατά κύριο λόγο προσδιορίζεται από τη μεγάλη κυρτή οθόνη.

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo