Σύνδεση

Featured

MERCEDES S-CLASS CABRIOLET: ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΣΟ ΑΙΩΝΑ

Σχεδόν μισός αιώνας έχει περάσει από τότε που…

Σχεδόν μισός αιώνας έχει περάσει από τότε που η Mercedes είχε στη γκάμα της μια ανοιχτή εκδοχή της S-Class. Πρόκειται για το κάμπριο με τον εσωτερικό κωδικό W111 αρχικά (220 SE) και W112 για τη συνέχεια (220 SE, 250 SE, 300 SE, 280 SE και 280 SE 3.5), που κατασκευάστηκε από το 1961 έως και το 1971 συνολικά 7.013 φορές, ολοκληρώνοντας παροδικά, όπως αποδεικνύεται τώρα, μια μεγάλη παράδοση που είχε ξεκινήσει το 1920.

Όπως και τότε έτσι και τώρα η Mercedes ποντάρει στην εξαιρετική ποιότητα, το διαχρονικό στυλ, ενώ όπως δηλώνον υψηλά ιστάμενα στελέχη της και ο σημερινός στόχος είναι να κατασκευαστεί το πιο άνετο ανοιχτό μοντέλο του κόσμου.

Αυτός είναι και ο λόγος που πέρα από μεγάλους χώρους για 4, τα AIRCAP (σύστημα που στέλνει τον αέρα πάνω από την καμπίνα των επιβατών) και AIRSCARF (σύστημα θέρμανσης αυχένα) η ανοιχτή S-Class θα διαθέτει μεταξύ άλλων θερμαινόμενα υποβραχιόνια αλλά και θερμαινόμενο πίσω κάθισμα. Παράλληλα η φουλ ηλεκτρική μαλακή της οροφή πέρα από εξαιρετική ποιότητα θα έχει να επιδείξει και μονωτικές δυνατότητες που δεν θα υπολείπονται σημαντικά από την μεταλλική της S-Class κουπέ στην οποία βασίζεται το cabrio.

Οι κινητήρες της ανοιχτής S-Class θα είναι οι V8 και V12 της κουπέ, κάτι που σημαίνει πως θα είναι διαθέσιμη ως S 500, S 63 AMG, S 63 AMG 4MATIC και S 65 AMG, με τις τιμές της να ξεκινούν στην Ελλάδα σαφώς πάνω από τις 183.350 ευρώ που κοστίζει η δίθυρη S500.

Ενδιαφέρον στοιχείο είναι πως ενώ οι αρχικές σκέψεις της Mercedes για ένα υπερ- πολυτελές κάμπριο που εκφράστηκαν με το πρωτότυπο Ocean Drive του 2007 είχαν 4 πόρτες, στο μοντέλο παραγωγής υιοθετήθηκαν οι καθιερωμένες δύο.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota