Σύνδεση

Featured

Τι θα καταργήσει η Mercedes από τα αυτοκίνητά της;

Η Mercedes ανακοίνωσε, όπως γράψαμε, στην πρόσφατη συνέλευση των μετόχων της το πλάνο της εταιρείας για την ηλεκτροκίνηση. Ταυτόχρονα επιβεβαίωσε την ειλημμένη απόφαση για εξοικονόμηση πόρων, κάτι που θα έχει συνέπειες και στη γκάμα των μοντέλων της.

Αυτό σημαίνει πως στην πορεία θα περιοριστεί ο αριθμός των πλαισίων αλλά και των κινητήρων εσωτερικής καύσης, ενώ θα καταργηθούν και κάποια μοντέλα με πωλήσεις που κρίνονται ασύμφορες.

Η πιο ενδιαφέρουσα εξέλιξη όμως εδώ είναι σταδιακά η πλήρης κατάργηση των χειροκίνητων κιβωτίων από τη γκάμα της Mercedes και η καθολική χρήση αυτόματων. Έτσι και αλλιώς και στην τρέχουσα γκάμα της μάρκας με χειροκίνητο κιβώτιο είναι διαθέσιμες μόνο η A-Class (160, 180, 200 και 200 d), η B-Class (160, 180, 200 και 200 d), η CLA (180, 180d, 200 και 200 d) και η C-Class (180 d, 200 d).

Με τον τρόπο αυτό απλοποιείται η διαδικασία παραγωγής, μιας και υπάρχει ομοιογένεια που εξυπηρετεί και τους κατασκευαστές αλλά και ευελιξία, ενώ μειώνεται έστω και λίγο ο μέσος όρος εκπομπής CO2. Και αυτό γιατί τα σύγχρονα αυτόματα κιβώτια εξασφαλίζουν κατά κανόνα πιο οικονομική και «καθαρή» λειτουργία σε σχέση με τα χειροκίνητα.

Αυτό οφείλεται στην πιο πυκνή κλιμάκωσή τους μιας και οι σχέσεις τους έχουν φτάσει μέχρι και τις 9 στη Mercedes και τις 10 σε άλλους κατασκευαστές, με αποτέλεσμα οι κινητήρες να λειτουργούν περισσότερο στην περιοχή όπου η απόδοσή τους είναι καλύτερη. Επίσης με τα αυτόματα κιβώτια ο οδηγός, που κακά τα ψέματα είναι ο αδύναμος κρίκος στην όλη προσπάθεια μείωσης της κατανάλωσης και των ρύπων, εμπλέκεται ακόμα πιο λίγο στην όλη διαδικασία.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured