Η Mercedes είναι από τους πρωτοπόρους στην ασφάλεια και στα crash test και τώρα κάνει το επόμενο βήμα, προκειμένου να βελτιωθεί και άλλο η συμπεριφορά των αυτοκινήτων κατά τη διάρκεια μιας σύγκρουσης και κατά συνέπεια και η προστασία των επιβατών.
Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιούνται ακτίνες εξαιρετικά μικρού μήκους κύματος, οι οποίες στην ουσία καταγράφουν το εσωτερικό των στοιχείων που παίζουν καθοριστικό ρόλο στη δομή του πλαισίου και την εξασφάλιση υψηλού επιπέδου παθητικής ασφάλειας.
Τα στοιχεία που συλλέγονται από τη χρήση των ακτινών συνδυάζονται με μοντέλα προσομοίωσης σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές και αυξάνουν την ακρίβεια των προγνώσεων της συμπεριφοράς σε σύγκρουση.
Γιάννης Σκουφής
