H Lotus ασχολήθηκε με το διαχρονικά πιο επιτυχημένο της μοντέλο, την Elise, το ανανέωσε, το ελάφρυνε κι άλλο αφαιρώντας 10 κιλά και του έδωσε και το προσωνύμιο Sport, όπως είχε κάνει στο παρελθόν, από το 1976 έως και το 2003, με την Esprit.
Έτσι λοιπόν η απλή Lotus Elise έγινε Elise Sport και εμφανίζεται ελαφρώς ανανεωμένη, αν θέλετε και με καρό επενδύσεις στο εσωτερικό που στα μάτια μας δεν δείχνουν και ιδιαίτερα ελκυστικές, ενώ έγιναν και αλλαγές στην ανάρτηση –υπάρχουν και νέα αμορτισέρ της Bilstein- προκειμένου να βελτιωθούν η οδική της συμπεριφορά και τα δυναμικά της χαρακτηριστικά. Ο κινητήρας των 1.600 κυβικών και των 136 ίππων συνεχίζει ως έχει και η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι πλέον στα 6,37.
Στην Elise S, η οποία πλέον ονομάζεται Elise Sport 220 το αντίστοιχο νούμερο είναι 4,15 κιλά/ ίππο, με αποτέλεσμα ο τετρακύλινδρος των 1.800 κυβικών με τον kompressor και τα 220 άλογα να εξασφαλίζει ένα 0-100 σε 4,2 δεύτερα και μια τελική 234 χλμ./ ώρα.
O βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει πλέον τις ρυθμίσεις σπορ, οι οποίες εξασφαλίζουν και μια πιο γρήγορη απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού, ενώ οι τροχοί παραμένουν 16 ιντσών μπροστά και 17 πίσω.
Στην κεντρική Ευρώπη η βασική Lotus Elise Sport κοστίζει από 39.900 ευρώ, ενώ η πιο δυνατή Elise Sport 220 ξεκινά από 48.700.
Γιάννης Σκουφής
