Σύνδεση

Lexus

H LEXUS ΑΠΕΧΘΑΝΕΤΑΙ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

Όταν έχεις επενδύσει χρόνια και χρήματα στα υβριδικά είναι λογικό να βλέπεις με μισό μάτι τα αμιγώς ηλεκτρικά, που φιλοδοξούν να κάνουν δικό τους ένα κομμάτι της όποιας πράσινης πίτας.

Έτσι λοιπόν η Lexus τα έχει βάλει εδώ και καιρό με την ηλεκτροκίνηση και συγκεκριμένα με τα BEV -Battery Electric Vehicle, δηλαδή τα αυτοκίνητα με τους συσσωρευτές. Μάλιστα, η ιαπωνική εταιρία δεν διστάζει ακόμη και να πληρώσει για έντυπες καταχωρήσεις σε μεγάλα αμερικάνικα περιοδικά (όπως το Wired) -όπου επιτρέπεται η συγκριτική διαφήμιση- για να αντιπαραθέσει τα μειονεκτήματα των αμιγώς ηλεκτρικών απέναντι στα υβριδικά.

Ενδεικτική για αυτό είναι η έντυπή καταχώρηση που ακολουθεί και η οποία παρουσιάζει τα ελαττώματα των ηλεκτρικών με χαριτωμένο τρόπο. Στο σημείο υπ’ αριθμόν 2 υπενθυμίζεται πως το air condition και το ηχοσύστημα δεν πρέπει να μένουν ενεργοποιημένα γιατί ξελιγώνουν την μπαταρία, στο (3) ότι πρέπει να κατέβει εφαρμογή για να βρεθεί σημείο φόρτισης, στο (4) ότι μπορεί να χαθείς ψάχνοντας για σημείο φόρτισης, και (7) όταν τον βρεις να περιμένεις για τέσσερις ώρες φόρτισης.

Ενδιαφέρον έχει πως μέχρι τον Αύγουστο η Toyota είχε πουλήσει μόλις 892 RAV EV σε σχέση με 11.500 Prius PHEV, οπότε λογικό είναι να επενδύει στα υβριδικά.

Γιάννης Σκουφής

LEXUS-HYBRID-ADD-2

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Το Ford Fiesta ST των 1.500 κυβικών και των 200 ίππων είναι φονέας γιγάντων

Featured

Αυτό είναι το νέο πιο μικρό και προσιτό SUV της Hyundai, το Venue

Featured

Το συλλεκτικό Kia Stinger GTS έχει 370 ίππους και drift mode

Featured

Η Mustang με τον κινητήρα του Ford Focus RS, 335 ίππους και 0-100 κάτω από 5,0 δεύτερα

Ford




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Διαφήμιση
Newsletter Signup