Σύνδεση

Jeep

Ποια λέτε ότι είναι η πιο αγαπημένη μάρκα των Αμερικανών;

Σε συνεχή βάση τα τελευταία 20 χρόνια η Jeep κατακτά τη διάκριση «America’s Most Patriotic Brand», αποδεικνύοντας πόσο περήφανοι είναι οι Αμερικάνοι για τη μάρκα που από το 1941 δημιούργησε έναν μύθο που την έχει καταστήσει συνώνυμη με τα οχήματα 4×4, την περιπέτεια και την ελευθερία κίνησης σε κάθε έδαφος.

Σήμερα, η Jeep παράλληλα με τη διαχρονική εκτίμηση που απολαμβάνει στις ΗΠΑ παρουσιάζει ιδιαίτερα ισχυρή ανάπτυξη και στην Ευρώπη, χάρη στην πλήρη γκάμα SUV, αλλά και το δυναμικό πλάνο εξηλεκτρισμού που χαράσσει στο πλαίσιο και του στρατηγικού πλάνου της Stellantis, Dare Forward 2030.

Με πορεία άνω των 80 ετών, η Jeep αποτελεί έναν ισχυρό πρεσβευτή του Αμερικανικού πνεύματος για περιπέτεια, ελευθερία και αυθεντικότητα. Αυτά τα στοιχεία για 20η χρονιά στη σειρά ανέδειξαν τη Jeep ως την «America’s Most Patriotic Brand», δηλαδή την πλέον πατριωτική μάρκα στις ΗΠΑ στο πλαίσιο της ετήσιας έρευνας της Brand Keys, 50 Most Patriotic Brands.

«Η μάρκα Jeep αποτελεί μια κλασσική αξία και η εκτίμηση που απολαμβάνει έχει διαχρονικό χαρακτήρα. Τα τελευταία 20 χρόνια, η εταιρεία ερευνών Brand Keys, πραγματοποιεί τη δημοσκόπηση Most Patriotic Brands και η Jeep χάρη στους καταναλωτές κατακτά σταθερά την 1η θέση», σημείωσε ο κ. Robert Passikoff, πρόεδρος και ιδρυτής της Brand Keys.

«Η αξία του πατριωτισμού αποτελεί το συναισθηματικό κομμάτι που επηρεάζει ένα τεράστιο τμήμα του αγοραστικού κοινού. Η Jeep έχει μια μοναδική σύνδεση με το κοινό που την εκτιμά και την αναγνωρίζει. Το κοινό αναγνωρίζει τις μάρκες που το κάνουν αυτό με έναν αυθεντικό τρόπο και όχι απλά για να κερδίσουν πωλήσεις. Η Jeep το έχει κατακτήσει αυτό με την αξία της και την συγχαίρουμε για ακόμα μια χρονιά».

Στη φετινή έρευνα της Brand Keys συμμετείχαν περισσότερα από 5.800 άτομα, ηλικίας από 16 έως και 65 ετών από διάφορα κοινωνικο-οικονομικά στρώματα. Η επιλογή περιλάμβανε 1.172 εταιρείες με την Jeep να επικρατεί.

«Η μάρκα Jeep είναι εξαιρετικά περήφανη για την ιστορία της που ξεκινά το 1941 με το θρυλικό όχημα 4×4 που κατασκευάστηκε για τις ανάγκες του στρατού των ΗΠΑ», σημείωσε ο κ. Jim Morrison, senior vice president και επικεφαλής της Jeep στη Β. Αμερική. «Η Jeep είναι συνώνυμη σε όλο τον κόσμο με την περιπέτεια και την ελευθερία και είναι ιδιαίτερη τιμή για εμάς που για 20η συνεχόμενη χρονιά αναγνωρίζεται ως η πλέον πατριωτική μάρκα στις ΗΠΑ».

Παράλληλα με την ιδιαίτερη εκτίμηση που τρέφει το κοινό για τη μάρκα στις ΗΠΑ, η Jeep απολαμβάνει μια εξαιρετικά δυναμική ανάπτυξη και στην Ευρώπη, όπου χάρη στην πλήρη γκάμα μοντέλων SUV, αλλά και στο εκτεταμένο πρόγραμμα ανάπτυξης της ηλεκτροκίνησης συνεχώς διευρύνει την παρουσία της στην αγορά.

Στο πλαίσιο και του στρατηγικού πλάνου της Stellantis, Dare Forward 2030, η Jeep ήδη έχει εξηλεκτρίσει στο 100% τη γκάμα των επιβατικών της μοντέλων, με το σύστημα e-Hybrid στα Renegade και Compass και το Plug-in Hybrid 4xe στα Renegade, Compass, Wrangler και νέο Grand Cherokee. Παράλληλα μέσα στη χρονιά θα αποκαλύψει και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό της μοντέλο. Στόχος είναι μέχρι το 2030, το 100% των πωλήσεων της μάρκας στην Ευρώπη να αφορά σε εξηλεκτρισμένα μοντέλα.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured