Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΟΙ ΙΝΔΟΙ ΕΧΟΥΝ ΛΑΛΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΡΝΑΡΙΣΜΑΤΑ

Μια επίσκεψη στην Ινδία είναι μεγάλη εμπειρία από όλες τις απόψεις, ενώ εξίσου μεγάλη εμπειρία είναι να κυκλοφορείς στους δρόμους της. Αυτό που σου κάνει καταρχήν εντύπωση είναι ότι μπορεί να δεις τα πάντα, από τη Rolls του μεγιστάνα, μέχρι το κάρο στο οποίο έχουν ζευτεί άνθρωποι. Στη συνέχεια αυτό που προσέχεις είναι τα κορναρίσματα, που δημιουργούν ένα απίστευτο και συνεχή θόρυβο, όπως μπορείτε να δείτε και στα βίντεο που ακολουθούν.

INDIAN-HORN-PROBLEM-2

Οι Ινδοί οδηγοί κορνάρουν συνεχώς και για όλους τους λόγους: για να χαιρετήσουν ένα γνωστό τους, για να στρίψουν μιας και αγνοούν το φλας, για να παρκάρουν και να ξεπερκάρουν, για να προειδοποιήσουν τον οδηγό του τρίκυκλου ότι θα τον προσπεράσουν και για ότι άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς. Μάλιστα είναι χαρακτηριστικό πως τα πλουμιστά φορτηγά και λεωφορεία τους γράφουν στο πίσω μέρος τους, όπως μπορείτε να δείτε και στη φωτογραφίας μας, Horn Please, προτρέποντας όσους ακολουθούν να κορνάρουν. Επίσης οι μάνατζερ των αυτοκινητοβιομηχανιών έχουν μάθει πια πως όπως και στην Κίνα έτσι και στην Ινδία η δυνατή κόρνα είναι πλεονέκτημα. Ίσως και λόγος αγοράς.

INDIAN-HORN-PROBLEM-3

Αν λοιπόν σε ενοχλούν τα κορναρίσματα και το επίπεδο θορύβου ως επισκέπτη φανταστείτε πως αν είσαι ντόπιος θα κοντεύεις να τρελαθείς, από τη στιγμή που το επίπεδο θορύβου φτάνει τα 85 dB (στην Ευρώπη αντίστοιχα είναι 70 και η αύξηση δεν είναι γραμμική!).

Κατά καιρούς έχει γίνει προσπάθεια με καμπάνιες, με προειδοποιητικές πινακίδες, με πρωτοβουλίες πολιτών, προκειμένου να περιοριστεί το κορνάρισμα, αλλά χωρίς αποτέλεσμα, ενώ η κατάσταση δεν αλλάζει ούτε με τους νέους οδηγούς, μιας και οι σχολές οδηγών τους διδάσκουν πως το κορνάρισμα είναι μια μορφή αυτοπροστασίας. Από τα φορτηγά, τα κάρα, τις αγελάδες που κάνουν ότι γουστάρουν, τις κατσίκες…

INDIAN-HORN-PROBLEM-4

Πλέον εξετάζονται συστήματα ελέγχου. Ένα από αυτά μετρά τα κορναρίσματα και μετά από ένα συγκεκριμένη αριθμό ανάβει μια ενδεικτική λυχνία στο ταμπλό η οποία θα πληροφορεί τον οδηγό πως το παρακάνει.

Υπάρχει και πιο εξελιγμένο σύστημα, το οποίο προτείνει η έγκυρη εφημερίδα Hindustan Times για την Μουμπάι (πρώην Βομβάη): όταν η κόρνα έχει γίνει ένα με το χέρι του οδηγού θα μένουν μόνιμα αναμμένα τα αλάρμ, προκειμένου οι αστυνομικοί να αντιλαμβάνονται ποιος το έχει παρακάνει και να κόβουν το αντίστοιχο πρόστιμο.

ΟΚ, μάντεις δεν είμαστε αλλά αν πάτε κάποια στιγμή στο μέλλον στην Ινδία και δεν θα μπορείτε να ηρεμήσετε από τα κορναρίσματα και θα βλέπετε τα αλάρμ σε όλα τα αυτοκίνητα μονίμως αναμμένα είναι γιατί θα έχει ψηφιστεί το μέτρο που προαναφέραμε…

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Το νέο Citroen C3 Aircross στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει

Featured

Το Tesla Model 3 Long Range στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει

Featured

Το Bigster είναι η καινούργια ναυαρχίδα της Dacia

Dacia