Οι πιο… παλιοί θα θυμούνται ενδεχόμενα τις εποχές που στην Ελλάδα κυκλοφορούσαν ειδικές εκδόσεις μοντέλων με κινητήρες μικρότερου κυβισμού σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη λόγω της υψηλής φορολογίας.
Η χώρα μας όμως δεν ήταν η μόνη στην οποία παρουσιάζονταν τέτοια φαινόμενα. Κάτι ανάλογα συνέβαινε και στην Ιταλία και μάλιστα όχι με όποια όποια εταιρεία αλλά με το καμάρι της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, τη Ferrari.
Η οποία προκειμένου να αποφύγει τη υψηλή φορολογία για τα αυτοκίνητο με κινητήρα μεγαλύτερο των 2.000 κυβικών -ο φόρος ανέβαινε από το 20 στο 35%- είχε παρουσιάσει την 208 GTB. Η οποία ναι μεν ήταν οχτακύλινδρη αλλά ο V8 της πρέπει να ήταν από τους πιο μικρούς που έχουν κατασκευαστεί ποτέ μιας και ήταν δίλιτρος.
Επίσης η απόδοσή του δεν ήταν αντάξια μιας Ferrari μιας και το 1980 απέδιδε μόλις 154 ίππους. Αυτό διορθώθηκε στην πορεία, καθώς από το 1982 έως το 1985 ήταν η πρώτη Ferrari που απέκτησε turbo. Πιο συγκεκριμένα μια τουρμπίνα της ΚΚΚ με τη βοήθεια της οποίας η απόδοση του λιλιπούτειου V8 έφτασε τους 220 ίππους.
